Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2016/02/05

Balerina

Witajcie:)
Ja dzisiaj do was z baletnicą przychodzę:) lekką zwiewną ...
 w przeciwieństwie do mnie bo ja niestety ostatnio odkryłam zapasy jakie poczynił mój organizm w okolicy brzucha i niestety,  taką primabalerinę to od pięt do kostek tylko przypominam :))
A wracając do haftu to takie małe oderwanie od "zakochanych par",
 ale ten wzór też nalezy do Ty Wilsona.
Nosiłam się z zamiarem wyszycia tego motywu, ale jakoś się nie składało..wiecie jak to czasem jest, nie bo nie i już :)
Jednak, gdy zobaczyłam temat wyzwania w "Szufladzie" stwierdziłam jak nie teraz to kiedy??
 I tak miałam zrobić i tak, więc zrobię teraz i zgłaszam na zabawę do Szuflady:)








22 komentarze:

  1. Iwonko cudny hafcik, śliczna balerina wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft obłędny - balerina fantastyczna. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny hafcik . Sliczna balerina. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna taka ,zwiewna , powodzenia w szufladzie

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej! Jaka cudna baletnica...i ta złota nitka...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny i kobiecy :) Piękny hafcik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa interpretacja. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekka, zwiewna i delikatna :-) Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna baletnica, taka lekka, zwiewna. Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza baletnica....a jaka delikatna:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną stworzyłaś Baletnicę. Podziwiam Twój talent. Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy hafcik:) Delikatny i bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wstrzeliłaś się w temat :)
    Świetnie dobrałaś mulinę. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...