Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2016/01/18

Tak jak mówiłam:)

Witajcie:))
Tak jak przewidywałam, na jednym cięzko było zakończyć:)
Powstał kolejny i chyba nawet bardziej mi się podoba niz poprzedni.
 Dużo uroku dodaja czerwone róże, naprawdę fajnie to wygląda,
 więc może jeszcze jeden taki wyhaftuję?? 
a potem może coś juz na wiosenne święta? 
bo widzę, że niektóre z was juz ciężko pracują w tym temacie :))
Chciałam jeszcze powitać serdecznie nowych obserwatorów, fajnie, że dołączyliście mam nadzieję, że bedziecie do mnie często zalądać!:)
ściskam cieplutko i uciekam odwiedzić te z was, których jeszcze dzisiaj nie zdąrzyłam:)
papa i miłego tygodnia!!!
Iwona
a teraz odwiedzę was popojając ta pyszną herbatkę :)


22 komentarze:

  1. Uroczy obrazek, taki trochę intrygująco-niedomówiony. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny haft. Jak to możliwe, że jeszcze nigdy na Ciebie nie trafiłam? Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Niby się wydaje proste, ale trzeba mieć do tego talent. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny hafcik a te rozyczki nadaja uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Róże musiały tu być! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalny obrazek i do tego śliczna rameczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te Twoje hafty, więcej więcej prosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny haft! Coś bardzo oryginalnego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku , piękny jest ten obrazek Iwonko ! A kwitnącą herbatkę też uwielbiam, jestem zauroczona procesem jak sie zmienia w ięknego kwiata w wodzie !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękną prace zrobiłaś, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny hafcik. I ramka śliczna!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny obrazek, a ta rameczka... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny obrazek , jak i ramka oczywiście,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba rzeczywiście dzięki Tym kwiatuszkom ta wersja bardziej przykuwa uwagę :).

    A ramkę dobrałaś, cudną :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja jestem fanką grafik Ty Wilsona. Ja wykonuję je tylko w hafcie matematycznym i ta tutaj zdecydowanie bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft! Bardzo ładna ramka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i romantycznie,bardzo lubię takie obrazki :)
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nigdy na Ciebie nie trafiłam? Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    gclub

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...