Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2016/01/03

Dzisiaj was zaskoczę :)


Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!

Kochane wszystkiego co najlepsze w tym nowym 2016 r!!
mnustwo genialnych robótkowych pomysłów,
 wielu powodów do radości, 
samych życzliwych wam osób i planów i marzeń, które sie spełnią!

Bardzo wam  dziękuję za wszystkie życzenia zarówno te świateczne jak i noworoczne, 
jeśli do którejś z was nie dotarłam z życzeniami, wybaczcie :)!

Po tych szaleństwach decupażowych przed świetami, zatęskniłam za xxxx 
i tak na wyciszenie zrobiłam dość łatwy hafcik, który jak myślę będzie pierwszym z tej serii bo bardzo podobają mi się te wzory Ty Wilson, są ciekawe, a na tyle proste, że nawet przy dzieciaczkach w tle można się skupić i coś wyszyć...


chciałabym wam pokazać jeszcze moja choineczkę, która jest mi bliska jak żadna do tej pory, a to dlatego, że zawsze wybierał i kupował je mąż. 
 Tegoroczna jest moim wyborem, więc i radość większa :))



18 komentarzy:

  1. No mnie Kochana zaskoczyłaś, bo zwyklę widzę u Ciebie pięne prace Decoupage, a dzisiaj hafcik, do tego jest idealny ! Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik bardzo romantyczny a choinka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft uroczy, a choinka piękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele szczęścia na Nowy Rok posyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, subtelny haft. :)
    Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy haft i cudna choinka :) pozdrawiam i życzę dużo szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, delikatny hafcik. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik piękny!
    A choinka też cuuudna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pamiątkę wyszyłaś :). Też podobają mi się te wzory są takie "roztańczone".

    Choinka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny ten hafcik. Taki skromny i zarazem moj elegancki. Piekna choinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny!!! Choineczka piękna :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny haft! Masz wielki talent. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny jest ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, prosty, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny hafcik i wspaniale prezentuje się w ramce. Choineczka też jest śliczniutka :))

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...