Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2016/01/31

Dobry prezent czy nie?

Witajcie moje drogie:)
Dawno nic nie wrzuciłam, na bloga ale niestety smarki nas przyatakowały,
 więc chęci były znikome na robótkowanie....
 Jednak x do x i wyszedł znów hafcik Ty Wilsona. 
Jak uważacie, czy taki upominek na rocznicę ślubu byłby fajny? trafiony? 
oczywiście z dopiskiem imion i dokładnej daty zawarcia związku małżeńskiego.
Czy ten motyw jest ok? czy może któryś z poprzdnich byłby lepszy??
Doradzcie!  bo mam dwie solidne rocznice w niedługim czasie:)
Buziaczki :))
Iwona









21 komentarzy:

  1. Mi się podoba bardzo, ja szukam ostatnio jakiegoś fajnego haftu na prezent ślubny ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. haft jest przepiękny i moim zdaniemświetnie pasuje! Ale jakoś coś mi nie gra w tej ramce. To znaczy- ramka jest cudna, ale z tym mocnym akcentem w hafcie...może na żywo to inaczej wyglada? Może to wina komputera, bo u mnie róże wyglądaja prawie na wszystkich zdjęciach jak...czerwone! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubko, róże sa różowe, ale masz racje z ramka:-)na szczeście nie jest docelowa,tylko tak ja wzielam zeby ustawic haft w pionie:-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Myślę, że to bardzo fajny i oryginalny prezent. Dodałabym do tego tylko datę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten motyw:))) Dokładnie tylko data i już:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są fajne, ja wybrałabym ten z poprzedniego posta. Ale to oczywiście kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dobry! tzn. ja bym chciała taki dostać:) chociaż rameczkę też bym podmieniła, bo te cudne różyczki trochę odciągają uwagę od sedna sprawy i datę bym dodała albo inicjały, żeby trochę spersonalizować podarunek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dobry, a bardzo dobry, szczerze

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że jak najbardziej pasuje taki hafcik. Jest naprawdę śliczny. Zgadzam się co do zmiany ramki. Ta jest prześliczna tylko jakoś mi nie pasuje. Chyba powinna być mniej ozdobna aby wydobyć całą urodę haftu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, haft super! Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten haft jest ewidentnie ślubny, więc na rocznicę jak znalazł :) Dałabym tylko datę, ewentualnie inicjały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł i hafcik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękności, taki zmysłowy ten hafcik

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko jak najbardziej by się nadawał na rocznicę. Śliczny jest i ta ramka, super :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały haft!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że jak najbardziej. Wspaniała pamiątka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft super - może tylko przydałaby się prostsza ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w najbliższym czasie też się za niego biorę. Pieknie tu jest bukiet zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się baaaaardzo podoba. Każda z tych grafik Ty Wilsona pasuje na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...