Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/12/01

Miła pobudka i zawieszki :)

Powiem wam szczerze, że dzisiejsza pobutka była wyjatkowo miła.
 Gdy tylko podniosłam żaluzje nie mogłam uwierzyć własnym oczom, ŚNIEG..., padały ogromne płatki sniegu, a ogródek od razu tak  pięknie ubrał się w te puchowe ubranko...
 niestety czar prysł po ok 2 godz.
 Ja wiem, wiem niektóre z was to pewnie śniegu juz maja dość, ale u nas to pierwszy śnieg w tym roku! a przecież już mamy grudzień!
Wczoraj rozmawiałysmy z koleżanką, że tak  ciężko złapać nastrój świateczny przez ostatnie lata, człowiek tak nie przedeptuje z nogi na nogę z niecierpliwością kiedy,kiedy !
i dzisiaj, gdy zobaczyłam te cudny widok za oknem zrozumiałam, że to wszytko przez śnieg, a w sumie przez jego brak!! 
Tych kilka białych płatków sprawiło, że od razu poczułam, zbliżające się święta.. 
ech, gdzie te czasy, że człowiek się martwił tym iż auta nie odpali bo go pod śniegiem zwyczajnie nie znajdzie:))
brakuje mi śniegu zwłaszcza w grudniu......
a wam?
Zawieszki.... miłybyć świątecznie na maxa:))
dla mnie święta B.N. to przede wszystkim złoto, zieleń i czerwień, tak więc też zrobiłam.
Dodałam też trochę srebnego brokatu niech się ładnie mienią, gdy padnie na nie odrobina światła...
Trzymajcie się cieplutko:)))





18 komentarzy:

  1. Cudne te zawieszki :) oj brakuje śniegu brakuje, ale takiego prawdziwego, skrzypiącego pod butami, ech.. rozmarzyłam się :) u nas w Krakowie na razie pada deszcz i wieje wiatr grr. pozdrawiam mimo wszystko cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zawieszki:) Od razu zrobiło się świątecznie:) Ja mieszkam w Wielkopolsce i u nas śniegu nie było od ... nie pamiętam. Zazwyczaj pod koniec grudnia robi się ciepło, deszczowo i wietrznie. Cóż pozostają wspomnienia z naszego dzieciństwa przekazywanie dzieciom w formie opowieści "za moich czasów"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Za moich czasów" tak ten zwrot w tej sytuacji nawet wypowiadamy przez nas czyli młodych przecież jeszcze ludzi, już nabiera znaczenia. Dla mnie święta równa się snieg, ale dla moich dziewczyn mam wrażenie że to już nie będzie takie oczywiste...

      Usuń
  3. Piękne zawieszki!
    Rozumiem Cię doskonale - u nas spadło trochę śniegu i od razu zachciało się świątecznego nastroju... Dziś tylko wiatr hula:(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też rano było troszkę śniegu- od razu milej się wstawało ;). A zawieszki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie, na pd-wsch leje i okropnie wieje, śniegu ani na lekarstwo. A przydałoby się choć troszkę tej bieli za oknem.
    Zawieszki śliczne, klimat świąt się czuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne świąteczne prace. Co do śniegu to masz rację. U mnie padał tylko w sobotę i niestety stopniał. Ale poczułam się jak dziecko cieszące się na przyjście świąt .

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie Holly, jak zobaczyłam ten snieg za oknem, to nie wiem kto się bardziej cieszył moje dziewczynki czy ja :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zawieszki a co do sniegu no coz mozna za nim tesknic wiem cos o tym bo u mnie nigdy nie pada ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne, bardzo fajnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  10. Śnieg pada, bałwany się cieszą:) Ja zdecydowanie należę do tych bałwanów, przynajmniej do momentu zapakowania się co rano do samochodu;), póki co śniegu nie widziałam w tym roku. Prześliczne zawieszki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszki są bardzo świąteczne. Ślicznie ozdobią pomieszczenie.
    A odnośnie śniegu, to lubię ten biały puch tylko w okresie świąt. Zima to niestety nie jest moja ulubiona pora roku. Zdecydowanie wolę wiosnę i lato :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zawieszki! Udało Ci się, wszystkie motywy oddałaś w niezwykle świątecznym charakterze :) No tak, całkiem inaczej ogląda się zaświecone lampki w domu, gdy za oknem jest biało... ale pewnie tak jak ostatnimi latami, śnieg na dłużej zagości za oknem dopiero po Nowym Roku, trzeba się więc cieszyć każdym płatkiem! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne te serduszka, śnieg w grudniu zawsze mile widziany, później to już niekoniecznie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, świąteczne, klimatyczne zawieszki ale ta ptaszkowa to istne cudeńko! Taka zimowa, milutka:)) o jak ja tęsknię za śniegiem za oknem w święta. Tylko tak coś czuję, że się nie zanosi:((

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam snieg i mi go brakuje,
    Zawieszki bardzo.swiateczne,,cudne,,

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...