Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/12/11

Komplecik dla dziewczynki

Witajcie:)
Nie wiem co ten motyw w sobie ma ( prócz tego, że jest oczywiście słodki), że chyba każda, a przynajmniej wiele dziewczynek, właśnie ten, a nie inny motyw chce. 
Ja w okresie przed świątecznym miałam przyjemność zrobić ten komplecik i jeszcze jedną wielką skrzynię, i bombkę i zawieszkę...:)))
Niestety skrzynia czeka nieskończona , ponieważ tak zawzięcie czytałam ok tygodnia temu książkę, że wstając nadwyrężyłam odcinek szyjny i poruszam się jak połamaniec..
 Mam nadzieję, że jak już się doczekam wizyty (prywatnie ok tyg.!!) to po magicznych rączkach fizjoterapeuty nie tylko będę sprawa, ale wręcz jak młody bóg :))

                                            






13 komentarzy:

  1. Sliczne pudełeczko. Romantyczne i radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny komplecik. Uwielbiam ta serwetke

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem jak widzę ten motyw, to się uśmiecham :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca :) Mam nadzieję, ze nastawianie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie , urocze i na pewno będzie się podobało pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełko. Ile pracy trzeba włożyć, aby coś takiego wykonać. Podziwiam! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku Iwonko, jak słodko i uroczo ! Piękny komplecik, nie dziwię się że CI się motyw spodobał bo jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny komplecik. Cudny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy komplet poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście ten motyw jest cudny :).

    Mam nadzieję, że z szyją jest już lepiej :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestawik! Motyw bardzo dobry. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki ! Będzie się podobał każdej małej panience !Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  13. No rzeczywiście idealny dla młodej damy!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...