Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/11/09

Dla pana

Witajcie kochane:)
Nie wiem jak jest u was, ale u mnie leje, więc jest szaro, buro, ponuro, ale i wyjatkowo cicho :)
a to dlatego, że jedna kruszyna w szkole, a druga usneła:)
Korzystając więc z okazji zrobiłam sobie herbatkę z miodem i cytrynką i stwierdziłam, że po czytam  na spokojnie co tam ciekawego u was :)),
a że widziałam już świąteczne rzeczy u niektórych z was, te odwiedziny pewnie będą wyjatkowo udane :))
 A wam, do pokazania mam skrzynkę na tytoń dla taty, ale nie mojego, przyjaciółki...
Sama wychowywałam sie bez ojca, i jak sie okazało
  miałam troszkę problem  z tym co może się podobać 50-60 latkowi?? 
Mam nadzieję, że nie trafiłam jak kulą w płot....
 troszkę mam tremę, bo rzadko coś robię dla panów...
widoczek i wogóle całą górę rozświetliłam lakierem z brokatem


13 komentarzy:

  1. Co chcesz? Fajne jest. :) Klimatyczne i pięknie zrobione. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że się spodoba :) bardzo fanie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się spodoba!
    Prezent oryginalny i jedyny w swoim rodzaju.
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością się spodoba - nie sposób nie docenić tak pięknego kuferka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynka piękna, bardzo stylowa i elegancka, dopracowana w każdym szczególe. Nie ma opcji, żeby się nie spodobała, bo jest piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna skrzynka bedzie rewelacyjnym prezentem dla pana.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna , że się spodoba! Czasem męzczyźni się ie przyznają, ale zwracają uwagę na takie detale, ozdoby i inne piękne rzeczy więc prezent na pewno ucieszy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!!!! Wspaniale wykonana!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny kufer! Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że ten pan był zachwycony. Mnie podoba się bardzo :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje, z panami zawsze są dylematy jaki motyw wybrać, co mu się może spodobać ale myślę, że Tobie się to udało. Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...