Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/10/12

Paris....

Witajcie:))
Na początek dziekuję wam za młe komentarze jakie od was dostaję, to na prawdę jest miód na moja duszę:)
Witam również nowych obserwatorów, cieszę się, że trafiliście do mnie i że zostaniecie na dłużej wraz z innymi, wyjatkowymi dziewczynami :)))

a teraz coś z ostatniej chwili:)
Ostatni weekend co prawda troszkę przdłużony, ale week, miałam okazję spędzić w damskim gronie w Paryżu :)
Pogodę miałyśmy cudną , lepszej bym sobie nie wymarzyła...
  do Paryża zawsze chciałm pojechać w naszą piękną złotą jesień i udało się właśnie tak było:) 
Odwiedziłyśmy wszystko co jako turystki zobaczyć powinniśmy,
Całe miasto to jedna wielka starówka....
 Wiele wyjątkowych budowli miałam okazje podziewiać...
 Jednak moje serca skradła tak wszystkim dobrze znana...
Tour Eiffel
teraz, gdy widziałam ją na włąasne oczy, rozumiem ten zachwyt ludzi nad nią...
coś niesamowitego..
a oto telegraficzny skrót tego co widziałyśmy
Pozdrawiam was serdecznie :)
i trzymajcie sie cieplutko :))


z której strony  by jej nie fotografować wyglądała
jak cudo :)







Paryż, stolica mody...
aż trudno w to uwierzyć, gdy się patrzy na coś takiego...

ja akurat nie lubię kupować jedzenia zwłaszcza "mięska " w takich miejscach,
 ale nie zmienia to faktu , że wrażenie robi :))


15 komentarzy:

  1. Ojejku, jak bardzo Ci zazdroszczę...:) W sensie pozytywnym! Piękne zdjęcia i piękna wycieczka:))) Pozdrawiam, pięknie przywitałaś jesień:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć, że Paryżanom nie podobała się najpierw wieża, metalowy kolos nie pasujący do niczego a przynosi największe zyski :))))
    Mnie w Paryżu przeraziła ilość różnej narodowości, pierwszego dnia bałam się wychodzic z hotelu bo miałam wrażenie, że jestem w Ameryce i przypomniały mi sie wszystkie gangstersie filmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha agatek ja miałam tak samo tzn. z hotelu wyszłam, ale oczy mi chodziły dookoła głowy :)))

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia:) Cieszę się, że wypoczęłaś:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wspanialej wycieczki. Swietne fotki

    OdpowiedzUsuń
  6. I pięknie, i strasznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę bardzo ,ponieważ jest to moje nie spełnione marzenie od dawna...
    Dla mnie Paryż zawsze będzie piękny ,toż to miasto zakochanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara, Paryż uwielbiam choć byłam tam tylko raz, ale mam nadzieje, że jeszcze pojadę. Pogoda była udana, świetna wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyznać, że zazdroszczę takiej wspaniałej wycieczki, marzy mi się kiedyś taki krótki wypad do Paryża wraz z mężem.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paryż to magia... Ale są też miejsca, gdzie magia pryska. Najczęściej jednak turyści tam nie docierają. Wspaniała wycieczka, wiele zostanie Ci w pamięci na długo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć mi pozostało takiej wycieczki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wycieczka. Byłam tam tylko w przelocie, ale i tak Paryż zapadł mi w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę i podziwiam zdjęcia :)) Takie babskie wypady na długo zostają w pamięci ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale miałaś cudny pomysł! Paryż zawsze jest ekscytujący ale jesienią pewnie jeszcze bardziej tam kolorowo, zazdroszczę! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy! Dora

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...