Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/10/19

Dekoracje z filcu

Witajcie:)
Dzisiaj mam dla was ramkę ozdobioną filcem.
  Ramka jest do moich dziewczynek, a dobrze wiecie, że pokój jest biało-różowy, więc i ramka jest w tych kolorach. 
Miałm już dawno ochotę na pracę z filcem, ale jakoś się nie składało...
I tak jakoś wyszło, że w tamtym tygodniu zaczełam robić kwiatki z filcu, z myślą, że kiedyś je wykorzystam..
I jak się okazało zrobiłam to szybciej niż planowałąm, a to za sprawą wyzwania w Szufladzie
i tam właśnie zgłaszam swoja pracę:)





12 komentarzy:

  1. Słodka ramka dla dziewczynek! Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa rameczka:) Ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Iwonko Moja :* Wieki mnie nie było u Ciebie i powitała mnie dzisiaj tak urocza ramka, jest cudna! Też za mną chodzi filc czasami , a to chyba za sprawą tej jesiennej pogody ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocz ta ramka ")
    A kolorki typowo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACYJNA ta rameczka, napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za filcem, ale rameczka jest śliczna, kwiatki takie staranne i niebanalne!

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie ci wyszla rameczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wykorzystałaś filcowe kwiatuchy, śliczna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na ramkę! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy w Otwórz Szufladę. Śliczne ramka.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...