Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/09/21

Szarości..

Jesień, kiedyś kojarzyła mi się tylko z deszczem i piękną zmieniającą się przyrodą.. teraz kojarzy mi się przede wszystkim z przedszkolem/szkołą. Czasu zero!, biegam w tą i z powrotem bo kruszyna chodzi na 5 godz. więc mam wrażenie, że  jeszcze dobrze nie wróciłam do domu,
 a już muszę znów z niego wyjść.
  Z tego co pamietam to planowałam, że od września, wolnego czasu będę miała zdecydowanie więcej :) przecież jedno dziecko będzie poza domem! , a jednak nie widzę zbytniej różnicy ...
 A może zwyczajnie lenistwo jesienne mną rządzi...
Pozdrawiam was miłe panie:)








15 komentarzy:

  1. bardzo ładny chustecznik

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełeczko na chusteczki - cudowne! Zakochałem się! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasu brak, a jednak takie śliczne pudełeczko na chusteczki zostało stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny chustecznik:)
    U mnie jest podobnie. Synek poszedł do przedszkola, też na 5 godzin. Niestety wytrzymuje tylko 3. Mam nadzieję, że mu się odmieni. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój post wywołał u mnie uśmiech :) Od września niektóre blogerki przeżywają że dzieci poszły do przedszkola/szkoły, a tu takie rozczarowanie, że czasu mniej niż było w planach :) Bardzo pozytywne :)
    Chustecznik super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Przy takim nawet katar niespecjalnie przykry:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusteczniki robisz prześliczne, bez względu na porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie połączyłaś kolory, podoba mi się każdy szczegół, pięknie! pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny chustecznik, dopracowany, mimo braku czasu. Myślę że będzie lepiej tylko wpadniesz w ten zmieniony rytm :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że na prace twórcze masz czas, bo śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca po prostu przepiękna! Wszystko pięknie ze sobą współgra a do tego jeszcze moja ulubiona serwetka (tak mi się przynajmniej zdaje) ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, lubię ten motyw serwetki. Aż chce się zrobić sobie podobny, szczególnie że pora katarów przed nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanialy chustecznik. Piekny motyw wybralas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dałabym rady takiego zrobić...

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...