Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/08/06

Ramki i mój tarasik

Dwie ramki, kiedyś w kolorze mahoniowym pasujące do wnętrza,
 teraz niepasujące do niczego...
Szkoda wyrzucić bo przeciez nowe nic im nie brakuje, tylko kolor nie ten.. 
Teraz wyglądają tak, decu dało im nową weselszą "twarz":) 
chyba nigdy nie przestanę uwielbiać tej techniki! :)
Ps. i jeszcze kilka foto mojego tarasiku,
  tak przy okazji bo biorę udział w zabawie u Hubki
Trzymajcie się dzielnie w te upały!!
Dziękuję za wasze komentarze i oczywiście serdecznie witam nowe osóbki :))
buziaki:)



mam to szczęście, że mimo mieszkania w bloku mam też ogródek
szału nie ma bo 50m, ale dla takiego utalentowanego ogrodnika jak ja
 wystarczająco, żeby się namęczyć i nacieszyć jednocześnie:))





17 komentarzy:

  1. Takie ramki są prześliczne! Pozdrowionka ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ramki i tak bogato zdobione....:) a tarasik bardzo urokliwy, taki jakby romantycznie klimatyczny. Bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się te ramki bardzo podobają - moje kolory i prześliczne kwiatowe wzory:) tarasik bardzo przytulny:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zachwycona i ramkiami, i tarasikiem!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ramki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rameczki są na pewno niepowtarzalne, a tarasem jestem zauroczona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta technika też mnie zachwyca :))) Ogromnie mi się podobają i ramki i tarasik... :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te rameczki, takie świeże i radosne. A co do ogródka, to wyobrażam sobie miny tych stojących wokół na balkonach ludzi, patrzących jak sączysz mrożoną kawkę na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ci zazdroszczę takiego tarasiku, na świeżym powietrzu i taki urokliwy.
    Przesiadywałabym tam non stop
    E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe te ramki - śliczne! Masz super blog, już obserwuję! Może tak wspólna obserwacja? Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to szału nie ma, toż to kawał ziemi :D Ramki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramki są przepiękne, a taras fantastyczny, aż chce się usiąść i podziwiać zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko się funkcjonuje w te upały, niestety.
    Ramki świetnie wyglądają, bardzo fajnie ozdobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne rameczki a taras moze i maly ale bardzo ladnyi wydaje sie bardzo przytulny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentują, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Meble na tarasie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka niesamowitą przestrzeń zyskałaś otwierając balkon! :-)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...