Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/08/27

Pokój dziewczynek

Witajcie:)
 Pokazałam wam juz sypialnie i to co udało mi się uzyskać po remoncie, a dzisiaj pokażę pokój moich panienek. 
Powiem szczerze, jestem z niego zadowolona. Udalo mi się pomieścić na niewielkim metrarzu  wszystko co chciałam, a przy okazji nie wyszła ciemna nora... 
Meble z ikea sprawdziły sie w 100%, dzięki regałowi na zabawki łatwo i szybko dziewczynki sprzątają.
 Blat jest na regulowanych nogach, a rolety są z dekorii, podobnie jak dwie poduszki, które są z tej samej tkaniny.
 Wszystko wyszło tak, i co sądzicie?





18 komentarzy:

  1. Róż rządzi! ;) Piękny banerek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym mieć taki pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł, nie mam córci więc dziewczęce pokoje są mi obce więc tym bardziej wyszło Ci idealnie, skoro i mnie - mamę trzech chłopaków oczarowało :)))) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pokoik. Bardzo pomysłowe wykonanie i typowy dziewczęcy kolor. Super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie urządzony pokoik :) piękny różowy kolor i roleta w kwiaty ślicznie się komponują:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym była małą dziewczynką to oszalałabym z radości, że mam taką zdolną mamę, która chce zrobić coś dla mojej przyjemności! pozdrawiam Dora , ojej jakiś rym mi się nawet stworzył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoik przepiękny! Mówicie, co chcecie, bez Ikei ani rusz:) Bardzo mi się podoba, choć dużo w nim bibelotów, a dzieci aż rwą się do sprzątania...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie, słodko aż miód kapie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) Fajnie, że jest gdzie przechowywać, bo rzeczy tylko przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie, słodko, bardzo dziewczęco...wyobrażam sobie, że w takim pokoju może panować tylko radość. Nie ma miejsca na smutek i tak powinno być. Barwnie, pozytywnie i radośnie. Myślę, że w takim pomieszczeniu sny również są tylko kolorowe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze miałam napisać, że banerek mnie zachwycił. Od razu jak weszłam:))) piękny:)

      Usuń
    2. Zawsze mi się marzył taki "przesłodzony" pokoik dla dziewczynek. Bardzo się starałam, żeby tak wyszło i chyba mi się udało! bo juz kilka z was powiedziało, że jest słodko :))))
      Dziękuję Tobie i innym dziewczynom za te milutkie słowa!!

      Usuń
  11. Ależ się tu zrobiło bajecznie jesiennie na Twoim blogu! A pokoik cudny, bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko pokój rządzi. Wyszło przepięknie :-). Ja też mam w planach zrobić u moich dziewuszek mały remoncik ;-), tylko za dużo pomysłów mam. Narzutki są śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...