Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/07/14

Segregator

Witam miłe panie:)
 dzisiaj będzie coś na dokumenty, troszkę postarzyłam przytarciami, pochlapałam szarą farbą, a na spodnie rogi zamocowałam narożniki. Jedna strona rózni się od drugiej, a tak żeby było ciekawiej:)
Poza tym, mam teraz dwa tyg na odpoczynek, więc pewnie rzadko będę do was zaglądać, ale postaram się wszystko nadrobić... :)
Życzę wam i sobie pieknej pogody na najbliższe dni!
papa...








22 komentarze:

  1. Cudowna sparwa, przydalby mi sie taki segregator, bo czesto ziebram luzne kartki z gazet z roznymi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cudnie zrobiony

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe kwiatowe motywy pięknie prezentują się na białym tle:) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. ochhhhhhh achhhhhhh ojejku....... boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny motyw wybrałaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie zrobiony!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko :) Teraz już na pewno dokumenty zawsze będą na swoim miejscu :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Iwonko :-)

    Serdecznie dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i od razu wyjaśniam - słowo "metryczka" w tytule postu nie odnosi się do haftu matematycznego, a do informacji o mnie zawartych w dalszej części wpisu.

    Przejrzałam szybciutko Twój blog, skupiając się przede wszystkim na tym, co i mnie interesuje (filc i decoupage) i powiem krótko - cudeńka robisz, a Twoje filcowe poduszki i skarpety na prezenty są rewelacyjne. Zachwyciły mnie tez aniołki z masy solnej, a biblioteczkę w sypialni masz imponującą.

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, pięknie ozdobiony i o niebo lepszy od kartonowego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne motywy :) Życzę Ci udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny!!! Motywy prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. praca przepiękna, bardzo lubię takie motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi się podoba! Z przyjemnością można teraz zabrać się za znienawidzone papierkowe prace! Pozdrowionka i pogody cudnej Ci życzę! Dora

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny segregator! Bardzo podobają mi się te kwiatowe motywy, fajnie i z pomysłem ozdobiłaś nimi pracę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Segregator super się prezentuje :).

    Mam nadzieję, że masz udany urlop :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny. Zbieram się, żeby sobie taki zrobić, a Ty już masz. Te narożniki to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje serce odnalazło Twoją duszę :))) Nie pamiętałam gdzie jesteś ale patrząc po avatarach ulubionych od razu Cię odnalazłam :))))
    Mam drewniany chlebak a Ty robiłaś z takim coś pięknego i postanowiłam znów mu się przyjrzeć :))))
    Śliczne rzeczy wyczarowywujesz z dekupażu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny! Zostaję u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...