Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/07/06

Mój nowy kącik..

Witajcie :)
Ależ upalnie lato nadeszło bez wątpienia :)
Dzisiaj chciałam wam pokazać swoją sypialnie po remoncie. Zmieniłam w niej praktycznie wszystko:) kiedyś rządził kolor malinowy dzisiaj biel i szary. Firanka poszła w zapomnienie na rzecz rolety. Kaloryfer zabudowany, ale nie zatrzymujący ciepła. Kilka dodatkowych półek, których w mieszkaniu nigdy dość...
I ściana foto gdzie będą dodawane z biegiem czasu kolejne uwiecznione piękne chwile:)

poza robótkami jak widzicie uwielbiam też książki 
mąż muzykę...



ściana wspomnień :))


20 komentarzy:

  1. Przeprowadzam się do Ciebie!!! Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem....dobrze, że siedzę. Pięknie - biel i popiel to również moje klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepięknie, wszystko idealnie dobrane aż miło zasypiać w takiej sypialni:) pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam z rozdziawioną buzią! Bardzo ładnie i elegancko!
    I cudna narzuta! Szyłaś, czy gotowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a narzute kupiłam w Home & You :)

      Usuń
  5. bardzo mi się u Ciebie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Taka wielgachna półka na książki właśnie mi się marzy...
    I ta ściana ze zdjęciami - świetny pomysł!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulnie i klimatycznie, kolory bardzo mi się podobają, super, że oboje macie swoje ulubione rzeczy w harmonii. Miłych snów! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie urządzone wnętrze, przytulne i eleganckie.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. biel szarość książki i kwiaty - poezja

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zmiany. Też uwielbiam książki więc rozrastam powoli taką ścianę jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przytulne wnętrze. Jednak najbardziej ujęła mnie biblioteczka. Nie dość, że jest bardzo praktyczna, bo dzięki oszklonym drzwiczkom, książki się nie kurzą, to jeszcze całość wygląda fenomenalnie. Idealne rozwiązanie dla moich stosów książek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie ogromne wrażenie zrobiła ściana z książkami, bo tego mi najbardziej brakuje przy moim zamiłowaniu do książek:)) a sypialnia jest cudna, bardzo milutkie, klimatyczne wnętrze sprzyjające zarówno czytaniu jak i słuchaniu muzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie. Jest przestronnie i przytulnie jednocześnie.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, najbardziej urzekł mnie kącik ze zdjęciami i regały z książkami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju! Jaką masz biblioteczkę. Gdybym miała tyle miejsca, to ściągnęłabym pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...