Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/06/05

Komplecik w bzy

Witajcie :)
Lato mamy,lato! (prawie lato;) :) prawda, że fajnie? wyczekiwałam go bardzo w tym roku, jak nigdy powiem szczerze. Jednak choroby dały mi sie tak we znaki, że myśli "niedługo lato, wytrzymaj" trzymałam sie jak ostatniej deski ratunku. Co prawda pierwsze istnie letnie dni przywitałysmy, wszystkie trzy katarem... ale może chociaz ostatnim do jesieni :)
A poza tym mam dla was komplecik w bzy. Ostatnio wpadłam w jakiś wir ozdabiania perełkami. wszystko wydaje się dzieki temu takie trójwymiarowe i jak dla mnie ciekawsze....
Bawcie sie dobrze na wydłużonym weekendzie! :)
a w środku foto z chrzcin mojej kruszyny,
( mam nadzieje że wybaczycie zamazane buzki u  moich bliskich )








15 komentarzy:

  1. Urocze i takie letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :)
    Ja kocham perełki, ale jakoś rzadko ich używam... To chyba jest spowodowane tym, ze i tak rzadko tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiosenne klimaty , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje:) a perełki cudnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy bezowy komplecik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i ja czasie bez za oknem i bez w domu )

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej! Sliczny wiosenny komplecik!
    Jeszcze kochanie wiosna, lato dopiero po 20 czerwca:) Ale upał daje się we znaki, jak w lecie i owszem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplecik :))) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego! Piękny motyw no i ta trójwymiarowość! Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Mam dość tych wszystkich lawend, przecież mamy taki piękny bez:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny komplecik ,prześliczny motyw wybrałaś , a perełki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw, zwłaszcza ramka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...