Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/05/05

Pozostałe dwa

Oto dwa pozostałe chusteczniki. 
Z tym w śliwki troszkę poszalałam, ale tak mi się ten motyw spodobał :) jedno jest pewne albo ktoś doceni jego oryginalność , albo ciśnie go w kąt... oby to pierwsze...
Poza tym zaczełam remoncik w domu i to co się tutaj wyprawia, ciężko to ubrać w słowa, chociaż jedno mi sie ciśnie na usta armagedon!!
Pięknej pogody wam życzę :) 


                                       


19 komentarzy:

  1. Ale śliczne!!! Świetny ten śliwkowy motyw!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pogoda piękna, tak jak Twoje chusteczniki i nie wiem dlaczego śliweczki ktoś miałby rzucić w kąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa śliczne ale śliwkowy rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, niech tylko spróbuje cisnąć, to będzie miał ze mną do czynienia! Śliczne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten w śliwki jest rewelacyjny, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliwkowy najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ładne ale śliwkowy wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah cudowne prace :) Piękne kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale chusteczniki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliwki najbardziej apetyczne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są, myślę że i śliweczki znajdą przytulny kąt :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzdycham do wszystkich pożądliwie:), ale może kiedyś sobie taki zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdraszczam talentu, świetnie wyszły! Pięknie sie prezentują! Brawo! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wzory i tyle ich naraz.

    OdpowiedzUsuń
  15. No jak by można cisnąć w kąt takim cudem! Bardzo, bardzo podobają mi się oba, ale ten śliwkowy to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się bardzo podoba taka różnorodność, jest wtedy pewność, że każdy znajdzie coś dla siebie, a jak wiadomo gusta są różne ;). Mi się podobają różyczki, co nie oznacza, że śliwki również mają swój urok :).

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...