Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/05/25

Dla mamy

Witajcie!!!
Tak dawno nie zaglądałam na bloga do siebie i do was, że aż starach bierze na samą myśl... 
Zmagałam i zmagam się z remontem, a domyślacie się jak wygląda gruntowny remont mieszkania z dwójka małych dzieci pod dachem...
 Wszystko trwa dwa razy dłużej niż powinno... jednak muszę wam powiedzieć, że efekt końcowy, który zaczął się wyłaniać jest naprawdę fajny:)) może nawet wrzucę jakieś fotki jak juz wszystko opanuję.
Dzisiaj pokażę wam ramkę, którą zrobiłam dla mamy (ale nie mojej :) ) mialo być biało niebiesko i jest :)
I tak przy okazji święta naszych mam oraz nas samych życzę
Wszystkiego najlepszego drogie mamuśki:)

 





19 komentarzy:

  1. Prześliczna ramka! Bardzo nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo bardzo gustowna ramka. Ja jestem ostatnio jakaś "napalona" na wszelkiego rodzaju białe ramki i ta również mi się bardzo podoba :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aginezy, ja jestem tak napalona na biały kolor, że właśnie zakupiłam same białe meble :)))

      Usuń
  3. Świetny prezent dla mamy, każdej mamy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś, przeczytałam blog od deski do deski w oczekiwaniu na Twój powrót :))) A praca jak zawsze śliczna :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha też mam takie dni kiedy wałkuje inne blogi od deski do deski :)) lubię oglądać prace innych, jak również posmiać się z treści posta bo niejedna z was na humor nie może narzekac :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za przemiły komentarz :) Wiele osób mi mówi o pisaniu... niby zaczęłam i wydałam... kryminał... ale zawsze to jakieś zmierzenie się z pisarstwem... noszę się z zamiarem napisania czegoś większego i może poważniejszego? Ale czasu brak... Ale bardzo Ci dziękuję :))) To jest takie budujące :) Moc uścisków

      Usuń
  5. ramka śliczna, i tem malutki napisik, dla Ciebie także "mamo" samych radosnych chwil

    OdpowiedzUsuń
  6. jej jak śliczna ta ramka...no miodzio

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramka piękna, zwłaszcza te niebieskie motywy... już czekam na fotorelację:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa co tak remontujesz i remontujesz. Pokażesz nieco, co? A ramka.....fajniutka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko, pewnie, że pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszła ta rameczka, ten motyw róż jest przecudny! Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ramka, ach te różane motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że ten motyw jest lubiany przez wiele blogerek. Mnie się tez bardzo podoba, więc muszę sobie coś zmajstrować.

    OdpowiedzUsuń
  13. ramka świetna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna rameczka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna ramka :) Trochę się zaczytałam przy okazji u Ciebie, bo miło i lekko się czyta :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...