Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/04/08

Powielony prezent

Nie wierzę, że tak dawno mnie tutaj i u was nie było...
Świeta, święta i juz po... praktycznie nie zauważyłam, że wogóle były...
Nie wiem czy to choroby wyssały ze mnie całą energię i chęci czy może to przesilenie wiosenne? ale czy ono wogóle istnieje? 
Mam pustke w głowie,  leniwe ręce, zero chęci i jedyne co zrobiłam to skrzyneczke/szkatułke o którą poprosiła mnie chrześnica" Ciociu zrobisz dla mojej przyjaciółki taką jak mi, tak się jej podobała, tylko może kwiatek inny??? ..." 
więc zrobiłam z motywem magnolii uwypuklonym perełkami...
A teraz troszkę z innej beczki, kto ma swój balkonowy bądź przydomowy ogródek zapewne zaczął juz zakupy by pomóc naturze się reaktywować :)  ja wyruszyłam na poszukiwanie doniczek i oniemiałam jakież to fajne rzeczy znajdują się na półkach jednego ze znanych marketów budowlanych. Musiałam zrobić foto i wam pokazać ( o ile ktoś ich jeszcze nie widzial ;)  )
zdjęcia zrobione tel.  w  sklepie Praktiker



20 komentarzy:

  1. pudełko śliczne, bardzo ładnie wykonane sama chciałabym takie dostać

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kuferek, perełki nadały im życia. Bedzie wiecej słonca to energia do Nas wróci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pudelko piekne, a wogole masz swietna aranzacje bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko, a te osłonki - cudo! Szkoda, że mam tak daleko do miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana , dawno mnie nie bylo u Ciebie ale widze ze talent nie zanikl u Ciebie . Nie martw sie jesli masz jakis gorszy czas, na pewno to minie. Ja jestem zakohana w Twoich pracach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jakbym czytała o sobie - także mam brak chęci:( a zaczęłam zakupy ogrodowe.
    Doniczki już od dawna królują w lokalnym sklepie, znam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ozdobione pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne pudełeczko i te kwiaty na nim! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie pudełeczko! Wiosenne magnolie teraz na czasie, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne doniczki, szczególnie w hortensje. Pudełeczko mega różowe, super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna szkatułka:) Piękny wiosenny motyw:) Doniczki świetne. Dziękuję, że wpadłaś:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna szkatułka:) Piękny wiosenny motyw:) Doniczki świetne. Dziękuję, że wpadłaś:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Magnolie uwielbiam!:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem Twój stan, mam ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkatulka przesliczna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkatulka przesliczna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Magnolie prezentują się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała szkatułka :) cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...