Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/03/23

Wiosenne doniczki

Witajcie :) 
przynoszę dla was dzisiaj doniczki :) obie dekoracyjne na kwiatki lub zioła. Coś co będzie ładnie wyglądać zarwóno w kuchni jak i na tarasie.  Jedna jest bielona, druga "oskrobana" pozostało jeszcze tylko wyłożyć folią, żeby uniknąć zamoczenia i jednorazowego użytku :)
Poza tym chciałam wam powiedzieć, że na waszych blogach jest całe mnustwo pieknych wiosnnych i świątecznych dekoracji, pisanek. Nie ukrywam, że z wyrzutem sumienia i nutką zazdrości :( oglądam wasze prace, bo ja niestety, jestem daleko w polu i już zdecydowanie tego nie nadrobię... 
No nic, może za rok będzie mniej chorób w moim domku. 
A teraz pozostaje mi dalej do was zaglądać i zazdrościć :))
Słonecznego tygodnia!!
 

 
 



16 komentarzy:

  1. ale nie zazdrość bo skrzynki masz rewelacyjne, chociaż może zazdrosć bo skoro takie piękne rzeczy robisz, to jak pisaneczkę zrobisz to my będziemy zazdrościć, oj bardzo a na razie dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace stwozrylas i zdrowka zycze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta z motywem kwiatowym :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wyobrażam ją sobie z kwiatami, na tarasie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne skrzynki, cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowe:))) zdrówka życzę, aby zagościło w całym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! w sam raz na mój parapet kuchenny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne skrzynki, podkreślą piękno kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne skrzyneczki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super je ozdobiłaś , mi się podobają pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam decoupage, a Twoje wytwory bardzo mi się podobają. Zadomowię się na dłużej.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne skrzyneczki super muszą zdobić parapet ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...