Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/03/03

Postarzany

Powiem szczerze, z duszą na ramieniu robiłam ten chustecznik.  Po proszono mnie, by wyglądał na stary jednak troszkę się bałam, że przedobrze bo akurat w takim malowaniu nie do końca wiadomo jak bardzo, ktoś ma na myśli, żeby był postarzony, a wiadomo można to zrobić delikatnie i wręcz przeciwnie.
Zrobiłam raczej to drugie, jakoś mi tak pasowało.. 
Mam nadzieję, że zadowolenie było autentycznie szczere:)
drogie panie życzę dużo zdrówka 
bo w moim domku ostatnio go brakuje..






26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba:) A tak z czystej ciekawości wielbiciela decu ale zupełnego laika, rozumiem, że postarzasz używając papieru ściernego(?) ale robisz to przed naklejeniem motywu, czy po?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to zależy jaka drogę postarzania wybierzesz. Pierwsza: malujesz na ciemny kolor potem świeczka i kolor docelowy. Używając papieru będzie postarzony poprzez wytarcia.
      Druga malujesz kolorem docelowym i uzywasz np. bitumu i gąbeczką i malujesz tam gdzie teoretycznie powinien się postarzec, pobrudzić itd. Ja tutaj uzyłam obu metod i w takiej też kolejności. Motyw natomiast przykleiłam po pierwszym sposobie a tym drugiem jakby wykończyłam całość. Mam nadzieję, że pomimo formy masła maślanego :) odpowiedziałam czytelnie :)
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo:) Tak mnie kusi żeby wypróbować więc dopytuję zamiast poszukać, ot lenistwo przedwiosenne, ale jak się w końcu skuszę i coś z tego wyjdzie, to powołam się na Ciebie:)
      Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę:)

      Usuń
  2. śliczny i sądzę że na pewno się spodobał, A dla Ciebie i rodziny dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł świetnie! Postarzenie w normie:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chustecznik jest bardzo ładny ,pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł wspaniale, na pewno zadowolenie było autentyczne, kto by nie chciał takiego cuda:) U mnie też nie za ciekawie, córa ma ospę, i łagodnie jej raczej nie przechodzi:( Życzę zdrówka dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i łącze się w bółu. W ostatnim okresie jesienno-zimowym moje dziewczyny przerobiły krztusiec (mimo że były szczepione) i ospę. A teraz ta gorączka 4 dniowa i po 39 ot taki tam wirusik :(... szybkiego powrotu do zdrowia

      Usuń
  7. Nice blog, follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł :) Dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę oryginalna, ale chustecznik jest świetny! Jak dla mnie w sam raz stary ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Profesjonalnie postarzony :) Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja praca jak zwykle mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło idealnie...uwielbiam taki klimat.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ci.wyszlo,
    Zawsze chcialam.sproboeac postazenia , jakos odwagi brak i wiedzy.,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wyszedł Ci idealnie, trochę nadgryziony zębem czasu... ups, dekupażu:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszedł Ci doskonale, jest cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chustecznik wyszedł ci pięknie :) dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny! Postarzanie to jest to, czego chciałabym się nauczyć. Ty w temacie decoupage osiągnęłaś już perfekcję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...