Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/02/15

Ramki biały z różem

 Wspomiałam wam kiedyś, że mam w planach ścianę z rodzinnym foto właśnie w ramkach, które sama ozdobię. Prawda jest taka, że jak na razie zrobiłam tylko 4 dla siebie, a kiiiikla dla innych :), ale nic nie szkodzi nadrobię wszystko:) dzisiaj, ramki w biało-różowej kolorystyce z motywem kwiatowym i zdobieniem w perełkach i wycinankach. Myślę, że chyba fajnie wyszły, ale oceńcie same.
Ps. Czy do was też zajrzałą wiosna w sobotę? :) u mnie było pięknie tak bardzo, że skusiłam się na zagrabianie trawnika :)) 
Miłego tygodnia!












16 komentarzy:

  1. ślicznie wyszły, bardzo gustownie ozdobione

    OdpowiedzUsuń
  2. Rameczki bardzo ładne, prawdziwie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna rameczki - śliczne wzory!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj była wiosna u mnie też w całą sobotę i trochę niedzieli :) Od razu człowiek się czuje lepiej i weselej jak tak słonko przygrzeje. Ładne ramki, bardzo lubię Magnolię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatne i bardzo subtelnie ozdobione.
    Co do trawnika - u mnie można "grabić" - śnieg, łopatą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rameczki wyszły cudnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe motywy wybrałaś, ramki wyglądają magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urodziwe rameczki. Ja też ma tak, jak Ty - swoich prac dla siebie jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rameczka :) No tak to jest, szewc w dziurawych butach chodzi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...