Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2015/01/03

Kuferek

Witajcie w 2015! :) Poszalałyście? pewnie tak :) A Robiłyście postanowienia noworoczne? ja mam jedno i niedługo ujawnię wam jakie :)).Powiem tylko tyle może być ciężko, bo zaczynam od totalnego zera, a trzeba się będzie sprawnością w rączkach wykazać:). Rok temu postanowiłam nauczyć się jeździć na rolkach i muszę się wam pochwalić,  nie tylko się nauczyłam, ale również spędziłam na nich praktycznie co drugi wieczór od maja do września. Fantastyczna sprawa! ćwiczy całe ciało i jeszcze można z koleżanką po plotkować bez zadyszki :), polecam zdecydowanie nawet gdy jest się mamą dwójki dzieci :)) 
Dobrze to tyle z opowieści dziwnej treści :) 
dzisiaj chcę wam pokazać kuferek.  Powędrował on  do chrześnicy koleżanki.
 Miałobyć  fioletowo i coś w ten deseń.
Mam nadzieję, że się spodobał, i Mikołaj nie wylądował na czarnej liście :)) 




31 komentarzy:

  1. Piękny kuferek, ma rewelacyjny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek piękny, a rolki sobie odpuszczę, bo nawet mój znajomy ortopeda by mnie w tym wieku nie poskładał:-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah Basiu, skoro tak mówisz to wierzę, że tak jest :))

      Usuń
  3. Jacie kręcę, kuferek jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno na czarną listę Mikołaj nie trafił;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, na pewno obdarowana jest zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, kuferek jest mega mega piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie przetarłaś bejcę. Śliczna szkatułka! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że czarna lista mu nie grozi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! To przeciera się bejcę????;-) Cudnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny kuferek, obdarowana na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny!! Ja też miałam ochote nauczyć się jeździć na rolkach ale zwyczajnie się boje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu ochraniacze uważam że są konieczne, ale nie potrafiąc jezdzic nawet na łyżwach, upadłam tylko dwa razy przy nauce na rolkach. Spróbuj nie pożałujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ,pięknie wykonany i widać że z sercem

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kuferek, a motyw hortensji uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię hortensje żywe i na papierze do decoupage:) Sliczna skrzyneczka, ale jesteś zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki śliczny, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Hortensje prezentują się super , uroczy kuferek, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś niesamowita z tymi rolkami :)
    a kuferek nie dość że mistrzowsko wykonany to jeszcze mega piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kuferek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. No wiesz, komu nie podobałoby się takie cudo?! Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny i perfekcyjnie wykonany!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kuferek, super pomysł z rolkami może i ja powinnam zrobić a nie tylko myśleć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obdarowana była na pewno zachwycona;) Śliczny kufer!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyszło piękne, bardzo ładny kuferek :) kiedy ja ostatnio jeździłam na rolkach... chyba na lato będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super dobrałaś motyw kwiatów - piękny :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę :) - Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudo! Przepiękny jest ten kuferek. Wspaniały efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna skrzyneczka! Motyw bardzo ładny, a całe wykonanie - jak zwykle bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...