Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/12/04

Wieszak

Witajcie, u mnie mrozek szczypie w nosek, a u was?
 Dzisiaj będzie wieszaczek, zapomniałam go wam pokazać, a mam go już jakiś czas. Był takim małym, testem robienia szablonów :)) nigdy ich nie robię, a dodają uroku zdecydowanie. Poza tym bardzo lubię motyw tych ptaszków, piękne są i nie ważne czy to to papier ryżowy, czy serwetka bo mam wrażenie, ze wszystko na co zostaną przyklejone staje się takie klimatyczne, ciepłe i idealne do domu ..
Ostrokrzew uwypukliłam konturówką, a brzuszki ptaszków wydobyłam złotą farbą, żeby było ciekawiej, świątecznie i na bogato :))) 






12 komentarzy:

  1. Wspaniale to zrobiłaś , masz rację ptaki są wdzięcznym motywem - też je lubię pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wieszaczek, ten motyw serwetki jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny z moim ostatnio ulubionym obrazkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały motyw, bardzo ładny wieszaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafisz ze zwykłego wieszaka zrobić takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny motyw, całość wygląda cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to wyszło i fajne te dodatki trójwymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, jestem pod wielkim wrazeniem ;D zapraszam rowniez do mnie ;)
    xxxobsessionxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny motyw :)))) Oczarował mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie i stylowo prezentuje się Twój wieszaczek, wdzięczny motyw te ptaszki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny wieszak, motyw jest przepiękny... Pozdrawiam i chylę czoła przed Twoimi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...