Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/12/12

Skrzyneczko-książeczka i wygrana

Gdy zobaczyłam tą skrzyneczkę w sklepie bardzo mi się spodobała. Pewnie dlatego, że jest w kształcie książki. Poza tym co robię i wam pokazuję uwielbiam też ksiażki, chociaż rzadko o tym wspominam, bez książek byłabym nieszczęśliwa. I tak sobie wymyśliłam, że skoro mi sie taki kształt  podoba to spoda sie też innej fance książek:), więc kupiłam, zrobiłam i dam:)Żeby było troszkę ciekawiej motyw serwetki, który wybrałam wykończyłam aplikacjami ze sklejki i białej tekturki. 

 Poza tym chciałam wam koniecznie pokazać to co udało mi się wygrać w Candy W Kaciku  Małej Sowy. Od kiedy śledzę jej bloga nie mogę wyjść z podziwu, jak piękne rzeczy robi. A teraz gdy mam przyjemność posiadać jedną z tych rzeczy w swoim domu, mogę śmiało dodać że zdjęcia nie oddają tego jak wszystko jest idealne, dopracowane, dokładne i takie jak być powinno :) Kto jeszcze nie zajrzał do sówki koniecznie musi :))
A oto wygrana:)


16 komentarzy:

  1. skrzynka książkowa pięknie wykonana, a szyjątka Małej Sowy masz rację mistrozstwo świata:) też wiem coś o tym:) i troche Ci zazdroszcze że ty wygrałaś,ale ja też mam takie wspaniałeości więc mniej Ci zazdroszcze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka fantastyczna i gratuluje wygrania takich pieknych szyjatek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka cudna:) Wygrane ozdoby piękne:)
    Widzę, że mamy wspólne pasje: rękodzieło i książki. Od trzech lat prowadzę książkowego bloga, ale ostatnio niestety trochę na niego czasu brakuje. Nie wyobrażam sobie dnia bez przeczytania choćby kilku stron. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę Twoją wygraną:) Bardzo mnie wychwaliłaś, aż się zaczerwieniłam:) Ja także uwielbiam książki - kto czyta, żyje wielokrotnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała skrzyneczka! Prezent- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna skrzyneczka, ten wzór serwetki jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna skrzyneczka, nie ma opcji by się nie spodobała, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna książka, gratuluję pomysłu no i cieszę się z Twojej wygranej! Brawo! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna skrzyneczka, dopracowana w każdym szczególe. Piękna praca. A wygrana, no cóż pozostaje pogratulować bo nagroda rzeczywiście śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzyneczka jest rewelacyjna, a ślimaka bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona Twoją skrzyneczką - pięknie Ci wyszła! Gratuluję wygranej, dostałaś piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj młoda osobo, ze starą duszą:) Ja może już pierwszej młodości nie jestem, ale duszę bez wątpienia mam starą:) Skrzyneczka cudna i prezenty piękne.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna skrzyneczka:) cudny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna skrzyneczka, ptaszkowe motywy nieustająco mnie uwodzą

    fajne szyjątka wygrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...