Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/12/29

Po, świętach :)

 Ja dzisiaj tylko na minutkę zaglądam na blog bo prace domowe mnie gonią. Jednak chciałam wziąć udział w zabawie Hubki i zależało mi, żeby puścić na czas foto swojej choineczki, bo zabawa polega na wybraniu "najpiękniejszej" :) I stwierdziłam, że skoro znalazłam czas na @ to i znajdę chwilkę, żeby sie z wami przywitać :)) Chciałam też wam podziękować bardzo za życzenia!! bardzo przepraszam wszystkich tych, którym z rewizytą nie złożyłam zyczeń. Szczerze mówiąc miałam to zrobić, jadąc autem bądź, bedąc już na miejscu , ale niestety necik w telefonie mi sie ulotnił i tak troszkę słabo wyszło... Jednak wierzcie mi zyczyłam wam wspaniałych Świąt każdemu z osobna:)
a to moja choineczka, którą zgłosiłam do Hubki

a klikając ten banerek znajdujący sie z lewej strony
Hubka wytłumaczy o co chodzi:)


15 komentarzy:

  1. cała hand made, ani grama chinszczyzny nie widze , jestem pod wrazeniem ,piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego po świetach i szczęśliwego Nowego Roku , cudna choinka,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka ubrana w cudne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka, a ozdoby rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie poświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie cała w dziergadełkach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki za zyczenia i tez wszystkiego najlepszego w calym nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Choineczka piękna, bo wszystko z serca wypłynęło...
    Dziękuję Iwonko za życzenia i też życzę Ci wiele szczęścia i wszelkiego dobra:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci aby Nowy Rok był równie piękny i kolorowy jak Twoja choinka:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...