Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/12/15

Bombka

W tym roku wykonałam tylko jedną bombkę. Fakt faktem, że nie najmniejszą bo o śred. 15cm. Ponieważ nie bardzo miałam czas i ochotę kilka razy malować ją białą farbą, ułatwiłam sobie sprawę i po jednym pomalowaniu obkleiłam ja papierem ryżowym w kolorze białym. Dzieki temu nie widać tak charakterystycznej dla steropianu faktury. Na całość położyłam serwetkę, dokleiłam śnieżki i po chlapałam farbą niebieską i złotą. Teraz tylko zrobie stojaczek i gotowe :)









19 komentarzy:

  1. Urocza bombeczka. Fajny pomysł z oklejeniem jej papierem ryżowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna bombeczka ..... ale jaka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedna ale fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bombeczka, i fajny pomysł z tym papierem. Ja w tym roku kupiłam bombki styropianowe ale bardzo słabej jakości, nie wymyśliłabym że można je obkleić papierem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co z tego, że jedna, ale za to wyjątkowa. Jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna, ale jaka! Prześliczna ! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. zrob wiecej bo jest bardzo ladna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna:) Dobry pomysł z oklejeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sprytnie :) :) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprytnie z tym papierem, wykorzystam pomysł. Bombka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała bombka z pięknym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna bombeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo bardzo ładna bombka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku Iwonka , Bobmka jest cudowna :*Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna !!! Lubię ptaszkowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...