Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/11/28

Świąteczne wianki

Niby takie same, ale jednak troszkę inne. Przepis na taki wianek jest bardzo prosty, garść pnącza zgarnięta z ogrodzenia w ogródku, garść ostrokrzewu od sąsiadki i garść pierdół jakie znajdziemy w domu:)) Koszt? minimalny, troszkę kleju na gorąco, jeszcze mniej białej farby i lakieru i oto jest. Nic wielkiego, ale jednak ozdobi i zaakcentuje nam drzwi wejściowe w ten wyjątkowy czas.
ten powędrował na drzwi koleżanki










22 komentarze:

  1. Ależ piękny świąteczny wianek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wianki!!! Wspaniale się prezentują!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej śliczne i yten malutki reniferek cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są. Muszę sobie zrobić podobny wianuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości! Tez się chyba zmobilizuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Śliczne te Twoje wianki i bardzo spodobał mi się przepis na nie! :) Jutro go zastosuję! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne, chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny wianek. Tak prosty jest najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka :)
    Śliczne ozdoby, ale mnie się wydaje, że brakuje jeszcze jednego składnika - talentu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatek mówisz jak moja dobra koleżanka :) dlatego mamy taki niepisany układ " biszkopt za wianek". Ja jej coś z decu a ona mi biszkopt, trzeba sobie jakoś radzić, gdy któregoś składnika nam brakuje :)) mi decydowanie brak talentu do wypieków :)))

      Usuń
  10. pięknie!
    skradam sie do tematu :-)

    Iwonko, sugerowałabym uprzejmie zmianę czcionki,
    śliczna jest taka ozdobna ale tylko do oglądania,
    w praktyce w zasadzie nie daje się czytać a przynajmniej jest bardzo ciężko.
    Zwykle patrzę w komentarze i jak coś mnie zaintryguje to odpowiadam, ale u ciebie nie jestem w stanie ich w ogóle odczytać.:-(
    Oczywiście to twój zamek i twoje reguły, to tylko taka uprzejma sugestia :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Doroto:) fajnie, że o tym napisałaś. Dla mnie było czytelnie ale wiadomo, na pamięć znamy to co piszemy więc i po arabsku swojego byśmy się dopatrzyły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie takie ozdoby lubię naj naj naj! Wygląda ślicznie, i z darów natury :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda ten ostrokrzew. Szkoda, że u mnie nigdzie go w okolicy nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twoich rąk wszystko piękne wychodzi! Uwaga przy dzieciach na owoce ostrokrzewu- trujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, pamiętam, ale również dziękuję za to że Ty pamiętasz:)

      Usuń
  15. Śliczne są te wianki. I najważniejsze, że własnoręcznie zrobione :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wykonany wieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proste, a takie efektowne! Świetnie wykorzystujesz te "garście":)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny jest ten wianek :) Myślę, że będzie świetną dekoracją drzwi wejściowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tylko wprowadzę sie do mojego domku to nie omieszkam takiego cudeńka sobie sprawić.Konturówka sprawdza się doskonale...

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...