Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/11/18

Magia świąt , zbliża się do nas

Ostatnia niedzielę spędziłam w C.CH spacerując po sklepach i szukając pomysłów na prezenty. Nie mogłam się na patrzeć na piękne świąteczne dekoracje jakie zdobią już nasze sklepy. Wchodząc do Home & You  po prostu zwariowałam :) Kubki, domki miseczki ech coś pięknego :) Można kupić na prawdę wspaniałe rzeczy, szkoda tylko, że ceny są, jakie są :( więc drogie panie korzystając z naszych większych lub mniejszych talencików, zróbmy równie piękne rzeczy, ale za rozsądniejsze pieniążki...
Ps. Chciałam wam tez podziękować za to że jesteście. Mam was już ponad 100 cieszy mnie to ogromnie, bo nawet nie marzyłam, że tak będzie :))))
Pozdrawiam was cieplutko













16 komentarzy:

  1. Masz rację, trzeba zacząć własne talenty wykorzystywać i robić prezenty! Twoje decu prześliczne. Takie chusteczniki jak Twoje, to najprzyjemniejszy prezent pod choinką!
    Uwielbiam ten przedświąteczny czas, jest w nim jakaś magia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram, u mnie już od dawna przeważa handmade. Kiedyś wzdychałam do ikeowskich zawieszek z materiału, na choinkę. A dzisiaj - parę minut i są:)
    Chustecznik idealny na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie urocze ozdoby sprawiają, że święta są jeszcze bardziej klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne chusteczniczki. To prawda, byłam w tym sklepie, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne na upominki, ja już robię , sprzedaję , wymieniam się z myślą o upominkach , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, no po prostu wysypujesz te swoje cudowności jak z worka...
    Ja też zapraszam Cię na Mikołajkową rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne chusteczniki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny, to ja poprosze takie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne chusteczniki, na pewno sprawią dużo radości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne świąteczne chusteczniki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. co racja to racja! :-)

    śliczne decu

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy robisz :) Twoje chusteczniki to mistrzostwo świata :)
    Super!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny chustecznik, bardzo fajnie dopełnia go wstążeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to bym chętnie przygarnęła taki prezencik bo lubię rzeczy niepowtarzalne a te sklepowe - nawet najpiękniejsze - zawsze występują seriami:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...