Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/11/09

Jesień w lesie i tradycyjnie :)

Niedziela popołudnie, lenistwo po obiadku ogarnęło mnie totalnie... :) Więc po zaglądałam troszkę do was i widzę, że wiele z was przygotowuje się już do świąt, co jest zresztą zrozumiałe bo czas ucieka, a my robiący prezenty własnymi rączkami trochę tego czasu potrzebujemy. Chyba mnie zmotywowałyście i sama za coś świątecznego też się zabiorę. Jednak dzisiaj jeszcze troszkę jesieni i chustecznik, który dawno temu opuścił moje mieszkanie.
Ciepłego i zdrowego tygodnia wam życzę :)

Listki pomalowane przez moją kruszynę






16 komentarzy:

  1. Nie wszystkie fotki mi się otworzyły ale już mogę podziwiać chustecznik. Przepiękny motyw. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! otworzyły się :))) Piękne ozdoby jesienne :)))

      Usuń
  2. Romantyczny chustecznik, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek, cudownie wszystko dobrałaś, tak idealnie. Chustecznik uroczy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny wianuszek! Uwielbiam wianki z darów natury, bo sama natura jest już piękna.
    Chustecznik też ładny.
    Chyba i ja wezmę się za robienie prezentów, masz rację bo czas bardzo szybko płynie.

    OdpowiedzUsuń
  5. chustecznik piękny, a wianki cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek mnie zachwycił, a chustecznik piękny jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ,bardzo jesienny wianek:) Pudełeczko eleganckie i ponadczasowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się róże z liści, bardzo ciekawie połączyłaś w nich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, ostatnie podmuch jesieni...? Chociaż, o śniegu ani słychu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie kolorów w chusteczniku.A wianek na postarzanym tle tworzy zjawiskową całosć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy :) Listki przy wianuszku są urocze :) A chustecznik niezwykle stylowy :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...