Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/10/06

Ramka

Prawdo podobnie przez kilka najbliższych postów, tego typu ramek, pokaże wam kiiiilka :)  Wdrażam z mężem w życie pomysł na "ścianę w zdjęciach" Ramki będą przeróżne, a to dlatego, że będą się odnosić do zdjęcia jakie będzie w środku :). Na chwilę obecną mam do wykonania 6 takich ramek dla siebie plus 3 dla kogoś. Mam nadzieję, że was nie zanudzę :)
Pierwsza ramka z drzewa "genealogicznego" to ramka do naszego zdjęcia ślubnego.
Nie zamieściłam fotki z gotowym zdjęciem, ponieważ, po pierwsze jeszcze go nie wywołałam, a po drugie,chyba nie chcę wrzucać do sieci tak osobistych zdjęć. 
Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ..:)
wymiar ramki :zewnętrzny 26x32x2 cm , szerokość ramy 4 cm
rozmiar zdjęcia 24x18 cm





Oczywiście wewnątrz będzie moje ślubne zdjęcie.
 Ale chciałam wam pokazać w przybliżeniu jak będzie wyglądać wszystko:)



21 komentarzy:

  1. piękna ranka, bardzo ładnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Czym zrobiłaś te maleńkie kropeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Asiu ze z taki opoźnieniem, ale juz mówię :) używam To-Do Gocce di Perla. Uwielbiam te ich "pisaki"

      Usuń
  3. Śliczna ramka, taka romantyczna, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ramka. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesienna oprawa bloga. A rameczka romantyczna, na pewno na wyjątkowe zdjęcie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna ta rameczka ! Z niecierpliwoscia KOchana czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie pewnie świetnie się prezentuje w takiej romantycznej ramce - śliczna.
    Pozdrawiam Marta:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rameczka. I świetnie komponuje się ze storczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ramka, przyznam, że chętnie bym Cię w niej zobaczyła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza! Piękna!!! zapraszam do mnie www.evikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To będzie przepiękna galeria - nie mam żadnych wątpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramka prześliczna a zdjęcia w niej na pewno będą pięknie się prezentować :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rameczka! Wasza ściana będzie wyglądać przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna ramka! Czekam na następne :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...