Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/10/20

Pomarańcz, kolor jesieni

 "Jesień – pora roku, która dla osób lubiących czytać oznacza często same przyjemności. Dłuższe, chłodniejsze wieczory są znakomitym pretekstem do wyciągnięcia z szafy miękkiego koca, zaparzenia sobie ciepłej herbaty i zatopienia się w dobrej książce..."
ten piękny cytat pochodzi ze strony "Lubimy Czytać" i dodam tylko tyle chyba ktoś wkradł się do mojej głowy i ujął w słowa to o czym ja tylko myślałam :) Do niedawna czytanie było tym co robiłam przede wszystkim w wolnym czasie. Do niedawna tzn. dopóki nie zakochałam się w decu. Ciężko jest znaleźć czas na wszystkie swoje pasje nie zaniedbując przy tym obowiązków matki i pani domu :) Jednak jesień to jest właśnie ten czas, który zdecydowanie i skutecznie kusi mnie książką,  dokładnie tak, jak zostało to ujęte w tym cytacie. A więc dzisiaj wieczorkiem skuszę się na  książkę i herbatkę, a wam żeby nie było nudno pokarzę taki tam chustecznik w kolorach jesieni, który powędrował już w świat...
Pozdrawiam was - Iwona

a to właśnie lektura na najbliższe wieczory











13 komentarzy:

  1. oj, napracowałaś się nad tym chustecznikiem- super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chustecznik cudowny. Piękny motyw i pięknie wykonany :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny chustecznik i w kolorach jesieni:)
    Mamy takie same pasje:) Z tym, że ostatnio decu zeszło na daleki plan z braku czasu. Ale Ty wiesz jak to jest z tym czasem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny chustecznik. bardzo ładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno to kolor jesieni , w tych barwach są liście i kwiaty , świetnie ozdobiłaś ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny i ciekawie wykonany. Ja także uwielbiam wieczory z książką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. On nie jest taki tam - on jest pięknie jesienny:).
    Pozdrawiam Marta .

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko jedyna, przepiękny ten chustecznik! Cudo!

    A co do książek i jesieni - połączenie prawie idealne! Jeszcze kubek herbatki i mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdobienia, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczkuję jeśli chodzi o decoupage, a utwierdzam się w tym przekonaniu tym bardziej kiedy widzę takie cudeńka!!! Przepiękny jest ten chustecznik!!!
    Ile ja sie muszę jeszcze nauczyć....

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...