Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/10/31

Holloween i zawieszka

Wczoraj, z wielka nie cierpliwością moja kruszyna wyczekiwała chwili kiedy w końcu zaczniemy wycinać dyniowego potwora :) Pytam: a ma być śmieszna czy straszna? Mamo, straszną, straszną!! jednak gdy już skończyłyśmy, zapłonęła w niej świeczka, a w pokoju zapanowała ciemność, usłyszałam, wiesz mamo dobrze,że straszniejszej nie zrobiłaś bo stałaby w Twoim pokoju :)
Ps. a przy okazji zawieszka jaką ostatnio zrobiłam dla siebie.
Pozdrawiam was cieplutko i
dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem:)))

Oczywiście nic by z dyni halloween  nie wyszło,
gdyby nie pomoc kruszyny :)



22 komentarze:

  1. Dynia doprawdy przerażająca!
    Na szczęście serduszko ukoiło moje nerwy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie- kolorowo1 Dynia wscale nie jest straszna- sympatyczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka jej motyw bardzo przypadł mi do gustu:) a co do dyni widzę że zabawa z jej tworzeniem sprawiła wiele radości:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super dyniogłowy, bo i jaki ma być skoro taki fajny pomocnik, a serducho śliczne, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Małą zdolniachę masz w domu :) Super dyniowy lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ta dynia to spojrzenie ma groźne! Co oznacza, że kawał dobrej roboty za Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dynia jest śliczna, a TAKA pomoc jest bezcenna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. brrr, straszna ta dynia:)
    Serduszko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dyńka fajna, serduszko cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna dynia, ale mnie urzekają Twoje śliczne wrzosy. Pięknie wyglądają w tej doniczce. Pozdrawiam. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszko urocze! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka :)
    Mam ogromny sentyment do dyniek. W naszej pierwszej dyni wręcz się zakochałam ale była dobrą dyńką a nie straszną. A w tym roku jakoś tak szybko zleciał ten czas, że w końcu nie robiliśmy jej :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kruszyna , serduszko i dynia . Bardzo.sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  14. serduszko bardzo ladne, nie moge znalesc twojego maila na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie napisałam :(ale proszę podaje :) iszymmilka@wp.pl
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Witaj zapraszam po wyróżnienie
    http://edytamasasolna.blogspot.com/2014/11/trzy-sniezynki-12cm-i-wyroznienie-od.html
    bdzie mi bardzo miło jeżeli je przyjmiesz,
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  16. Efektowna dynia! A serducho chwyciło mnie za serducho:)Fantastyczne jest!

    OdpowiedzUsuń
  17. Że też ja przegapiłam ten post! Dynia wyszła Wam świetnie! A zawieszka jest piękna, delikatna i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Iwonka, dynia strasznie superaśna !:) ...a serducho z przepięknym motywem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe serducho - śliczny motyw!!!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...