Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/10/16

Brak słów :)

Przeglądając stronę Mollie i inne natrafiłam na wspaniałe prace wykonane na szydełku lub drutach. Czajnik ślimak wywołał na mojej twarzy na prawdę szczery zachwyt :):). Ludzie, ich talent i pomysły i kreatywność to temat rzeka, który zachwyca nieustannie. Jak cudnie jest muc cieszyć oko czyimiś pracami, a gdy jeszcze nas bawią to już naprawde mistrzowski poziom :):)






wszystkie prace pochodzą z sieci!!



19 komentarzy:

  1. slimak i te myszki to mistrzostwo swiata, nie moge sie napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  2. o rajciu . Same cuda .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie potrafią:) CudaQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z myszami powala - pomysł wyjątkowy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czajnik z oczami - rewelacja! Podobają mi się również myszki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czajniki sa rzeczywiscie cudowne :) Ja robie ubranka na imbryk, ale gdzie im tam do tych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, w sieci można znaleźć wiele niezwykłych i zaskakujących prac. Uwielbiam oglądać ale niestety jest tego tak dużo, że nie sposób to wszystko ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czajnik - ślimak rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z góry przepraszam!
    ale slimak jest zajebisty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysły świetne - jak widać wyobraźnia nie zna granic :).
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślimak to mistrzostwo, teraz będzie mi się po nocach śnił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Te myszki są po prostu zabójcze :))))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie zachwyciły myszki :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądając te ubranka na czajniczki pomyślałam o Anglii i jej umiłowaniu do takich drobiazgów:) Oczywiście i do picia herbaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Mnie też zachwyca ten czajnik-ślimak. Zapraszam do siebie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślimak jest genialny, myszy też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No myszy to mnie powaliły.....

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...