Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/09/22

Szafki na klucze

 Najczęściej, gdy robię coś dla kogoś to mam wolną rękę w doborze wzoru i ogólnym efekcie końcowym. Oczywiście uprzedzam, bądź przypominam do czego mam słabość i jeśli ewidentnie ktoś nie marzy o tym co ja :) wybieram inny wzór. Tym razem jednak prośba była tylko o jedno "mają być podobne" więc dałam różne wzory moich skrzydlatych ulubieńców, ale wszystko tak samo obrobiłam.

18 komentarzy:

  1. Przepiękne!!!! i przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, oj przydała by mi się taka "szafeczka", szczególnie ta druga, bardziej kolorowa bardzo, bardzo by mi pasowała:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne a motyw z ptaszkiem uroczy :))))
    Ja też mam szafeczkę na klucze, którą nie używam, ale kocham ją za wygląd. Nie mojej pracy ale... uwielbiam. :)))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dobrałaś ptasie motywy do szfek - myślę, że wymagania spełniłaś :).
    Bardzo mi się podoba pomysł wykończenia wokół motywu.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szafeczki :) Będą wspaniałą ozdobą czyjegoś mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ich ciemny odcień - nawet dziwne, bo raczej wole jasne:) A ptaszki idealnie się zgrały z tym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle nowości u ciebie śliczne ,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze szafki, bardzo fajne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, fajne szafeczki - piękne ptaszki na nich zamieszkały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co jedna to ładniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szafki, sama nie wiem, która mi się bardziej podoba. Mają w sobie wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, ja też robiłam szafkę na klucze z tym pięknym Rudzikiem, ale zupełnie w innym stylu, przytrafiło się z nim też pudełko, bo uwielbiam ten motyw:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne szafki. Każda ma w sobie to coś!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne szafeczki. Motywy ptaków są piękne, jak również wykonanie szafeczek:)Są w takim stylu jaki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są, zwłaszcza ta z kaczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...