Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/09/14

Sówka, motywem przewodnim

U mnie pewnie tak jak i u was z dniem 1września wszystko ruszyło z wielkim impetem. Ja co prawda pierwszy tydzień jeszcze miałam spokojny, ale drugi, to juz inna bajka... mój czas wolny ograniczył się do minimum....
Dzisiaj mam dla was chustecznik, kolejny zresztą :), ale nic na to nie poradzę, że akurat one cieszą się taka popularnością. Ten został wykonany na prośbę kogo, kto chciał dopasować sie prezentem do istnniejącego już motywu w pokoju, czyli sówki. 





24 komentarze:

  1. Świetne są te sówki, mają w sobie trochę delikatności, trochę pazura, są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały chustecznik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny , motyw sówek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowy są super! Jak tak zaczęłaś o tym 1 września i ograniczonym czasie, to moją pierwszą myślą, kiedy zaczęłam kolejny akapit było: chustecznik na otarcie łez :) Na szczęście tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale uczciwie powiem, że taki ciąg dalszy też by pasował :))

      Usuń
  5. Motyw uroczy:) Sówki są mądre i z wyglądu słodkie:) Ciekawe jak wygląda pokój osoby, która kocha sowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka! Motyw sowi mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówki zawsze dają radę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kompozycja :) A sowy, ach co one w sobie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te sowy, zawsze nadają charakteru każdej pracy:)
    Piękny i wesoły chustecznik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wdzięczny motyw te sówki - fajnie wyglądają jako decu na chusteczniku:)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sowy :) A im bardziej kolorowe, tym lepsze :) Twój chustecznik jest śliczny! Bardzo mi się podoba ta mała sóweczka z przodu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wyszło, a sówki są ślodziutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten chustecznik! Jest całkowicie w moim stylu. Motyw sowi fajny i pogodny i kolory świetne.

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9/22/2014

    Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to
    say that I've truly loved browsing your blog posts. In any case I'll be subscribing in your feed and I hope you write again soon!

    Also visit my blog post: thumbnail Generator software

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ten sówkowy motyw, piękny chustecznik Ci wyszedł, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy, a motyw sówek jest super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. a co się stało z postem o szafce na klucze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dobre pytanie, właśnie odkryłam że go nie ma..

      Usuń
  19. cudny ten chustecznik, taki słodki

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...