Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/09/08

Powrót do codzienności

Witajcie, dawno mnie u was nie było, w sumie u siebie też byłam tylko na minutkę, aby pokazać wam ostatniego posta. Byłam na wakacjach babskich wakacjach :)) mąż dzieci w domku, a ja z koleżanka na Majorkę :) Było pięknie.... bo to chyba idealne słowo by opisać to co tam można obejrzeć. Jednak jako matka polka :) zakochana w rodzinie ale też w porach roku z przyjemnością wróciłam już do domku i naszej nadchodzącej jesieni. Jeśli ktoś ma ochotę zwiedzić troszkę Hiszpanię, zapraszam :)
Katedra La Seu - Palma
Soller
Port de Soller 
 
 
 
 

Miłego tygodnia!!!

15 komentarzy:

  1. Ale pięknie!
    Hm, to jest dobra myśl - na wczasy z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i pewnie super wspomnienia.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny wypad:))))
    pozdrawiam gorąco :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Iwonko za reportaż, od lat marzę o Hiszpanii i ciągle mam to jeszcze przed sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nieustająco oczarowują ciepłe klimaty... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wakacje- na pewno oderwałaś się od codzienności i spędziłaś fajnie czas. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoki zapierają dech w piersiach!
    Jednak nasza jesień najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wakacje!
    Ciekawe jak to jest na babskim wyjeździe? Czy często się myśli o mężu, czy też nie?:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj, Majorka... I do tego babski wypad!!! Zaszalałaś, i na pewno będziesz długo wspominać tą piękną wycieczkę i cudowne widoki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. ojojj jak pięknie :-). Zazdraszczam takich widoków.


    ps. twój komentarz się u mnie nie pojawił, bo niestety dodawałam przez telefon i przez przypadek skasowałam :-(, w każdym razie dziękuję za niego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Twoim zdjęciom właśnie wybrałam się na wycieczkę:) Jeszcze nigdy nie byłam w Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...