Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/09/30

Jesienna dekoracja

Zacznę może od tego, że mam nadzieję, że was jesienne choroby nie dopadły. U mnie niestety jest "szpital" od pond dwóch tyg. Ja przechodzę zapalenie krtani i zatok, a moje małe panienki "katarko -kaszle". Tak, to zdecydowanie ta gorsza strona jesienni, ale jedyna :))
Nie miałam ani czasu ani siły tak naprawdę, żeby coś zrobić lub zwyczajnie do was na spokojnie po zaglądać, dzisiaj postaram się to nadrobić. A jeśli lubicie z herbatką i w grubszym sweterku posiedzieć jeszcze przy stoliku na dworze to mam dla was dekorację, która dodatkowo powinna umilić takie odpoczywanie . Sam pomysł zaczerpnęłam z tąd  bardzo mi się spodobał, jednak po namyśle stwierdziłam, że taka malutka świeczuszka i sam świecznik u mnie na tarasie się nie sprawdzi, dlatego  zrobiłam  dekorację jesiennego stołu. Liście są po lakierowane lakierem w sprayu, żeby ładnie błyszczały i dłużej sie utrzymały :)
Zdrówka wam życzę bo ja jeszcze tylko 9 dni antybiotyku będę zderowa jak rydz :))




12 komentarzy:

  1. Urocze jesienne ozdoby:) Niby nic, a coś!
    Zdrowia całemu domowi życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne ozdoby. Wywołały uśmiech na mojej zmęczonej twarzy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i miłe , a każda ozdoba cieszy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna dekoracja:)
    czas najwyższy podziałać coś u sibie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoba jak najbardziej na czasie - piękna, klimatyczna, jesienna...
    Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie uśmiechnięta pani jesień. Bardzo mi się podoba dekoracja:) Zdrówka życzę i polecam łykanie tranu:) od wielu lat nie choruję. Jedynie od lat łykam tran:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie małe cudo może sprawić wiele radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję choróbska, też przechodziłam ostatnio zatoki i nie było to przyjemne. Dekoracja przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takich dekoracjach można sobie posiedzieć - bardzo pomysłowe:).
    Zdrowia kobietkom życzę ;)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybkiego powrotu do zdrowia. Ozdoba pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jesienne barwy winobluszczu, zawsze mi żal, że te kolory tak szybko opadają:) a Ty znalazłaś super pomysł, żeby je zatrzymać na dłużej. Zdrówka

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...