Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/08/27

W złocie

Witajcie miłe panie, nie wiem jak jest u was, ale u mnie kolejny ciemny i zimny dzień. O lenistwie na tarasiku zdecydowanie można zapomieć, więc przy okazji na życzenie zrobiłam chustecznik. Decu średnio lubi taka aurę wszystko schnie i schnie i.... ale się udało :)
ps. U mnie żądzi lenistwo, ale u was drogie mrówki  z tego co widzę na blogach,praca wrze :) i dobrze mam co oglądać :)
Pozdrawiam was cieplutko :)



23 komentarze:

  1. Śliczny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, bardzo ładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały chustecznik, detale dopracowane w najmniejszym szczególe, bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę się wyłamywać - śliczny :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, pomyliłam blogi czy fotki na głównej stronie się zmieniły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u mnie fotki często się zmieniają :)

      Usuń
    2. Czyli dobrze zauważyłam :))) pozdrawiam

      Usuń
  6. Prześliczna praca! Piękny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny chustecznik! Dopracowany w najmniejszych szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykończenie kropkami wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny:) Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonka Kochana , jak zwykle stworzylas piekna prace ! Uwielbiam Twoje chusteczniki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, u mnie to maszyna ledwo zipie, a ręce krwawią od igły:)
    Chustecznik bardzo gustowny, róże delikatne, wszystko współgra ze sobą. To już chyba na jesienne katarki?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny chustecznik, idealnie wykonany :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róże jak z mojego ogrodu , pięknie to zrobiłaś , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i perfekcyjna robota, chociaż złocenia to nie moje klimaty, to muszę przyznać, że w takim wydaniu zupełnie mi nie przeszkadzają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Delikatnie i klasycznie;) Bardzo ładnie dobrany motyw ;) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny i takie elegancko dopracowany:))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Te złocenia dodają zdecydowanie uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Złoto dodaje szyku... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...