Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/08/07

Skrzynia


Kolejny element tarasu-skrzynia, został ukończony. Troszkę nam się zeszło, ponieważ jak dalej zobaczycie na zdjęciach, nie została odnowiona, tylko zbudowana od zera. Okazało się że stare szopy na wsi u mojej mamy skrywają całkiem sporo desek :) w rozmiarach do wyboru i koloru. I tym sposobem udało sie nam zaoszczędzić dobre 400pln ponieważ nasz całkowity koszt to kilka wolnych wieczorków zakup wkrętów i farby. To naprawdę nie wiele biorąc pod uwagę jej wymiary :  125x50x60.Środek wyłożyliśmy jeszcze folią , żeby uniknąć wilgoci. Sprawdza się idealnie :) można schować co sie chce i jeszcze wygodnie oprzeć i posiedzieć na miękkich poduchach. Tkaninę zakupiłam w Leroy M. za jakieś nieduże pieniążki i obszyłam stare nijakie poduszki. Więc jeśli chodzi o taras to została mi jeszcze tylko ławeczka do przerobienia i gdy mnie tylko lenisko opuści to i z nią się rozprawię :)

przykręciliśmy też oparcie, żeby wygodniej można było się oprzeć
 i do pasowując do reszty pomalowałam je pod kolor całego tarasu

a tak wyglądała skrzynia gdy się za nią zabieraliśmy :)




31 komentarzy:

  1. skrzynia cudowna a za razem taka delikatna!!!
    zdolna z ciebie Artystka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tak zachwycona, że nie wiem, co napisać! Zrobiona samodzielnie i tak pięknie przyozdobiona... jest cudna, podziwiam i jeszcze raz podziwiam Wasz talent i kreatywność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ta skrzynia!! Oj przydała by mi się taka do ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzynia, motyw z ptaszkami świetny, dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i taka subtelnie romantyczna. A ja mam warsztat stolarski w domu, a skrzyni się nie mogę doprosić od kilku lat, chyba sobie sama zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! aż żal siadać! Zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie zdolni jesteście! Skrzynia jest rewelacyjna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynia rewelacja, i tak pieknie ją ozdobiłaś. Zdolna bestia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie osoby, które z niczego zrobią COŚ! Przepiękna skrzynia! Ladnie ją ozdobiłaś, przyjemnie będzie odpoczywać na Twoim tarasie....Wprosiłabym się na herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś była niedaleko ZAPRASZAM :)!

      Usuń
  11. Cudowna skrzynia. Od lat marzę o wielkiej skrzyni lub kufrze:) ta jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, jestem w szoku ! Ale bardzo pozytywnie ! Teraz skrzynia pasuje bardzo do Twojego stoliczka , pieknie wyglada !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wykonaliście tą skrzynię! Idealnie ozdobiona - akcenty widoczne, ale całość wyważona ze smakiem, nie mówiąc o tym, że jest biała... a ja kocham białe dodatki :) Poduszeczki super się na niej prezentują, a ona cała wspaniale prezentuje się na tarasie :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Suuuper ta skrzynia! Świetny pomysł na schowek! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem! Wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :)
    Zajrzyj do mnie proszę na artykuł pomocnik ogrodowy, Tobie zawdzięczam pawera i siłę wewnętrzej chęci do przełamania się w metamorfozie mebelka. Dziękuję Ci ogromnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło :) cieszę się ze się przemogłaś !! bo warto prawda ?:)

      Usuń
  17. Skrzynia świetna :))))
    Lakierowałaś ją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stoi na tarasie więc czasem kilka kropli deszczu na nią spadnie, ochrona musi być :)

      Usuń
  18. Cieszę się, że się wam podoba :) i dziękuję za te wszystkie miłe słowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ fajnie Wam to wyszło. I te zdobienia kwietne cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna skrzynia :) Pięknie wam wyszła :))

    OdpowiedzUsuń
  21. jest swietna i super wyszla.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kawał dobrej roboty, a przy tym- pięknie się prezentuje- podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy8/13/2014

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite zbudować coś praktycznie z niczego! I ten wesoły motyw który ją ozdabia :) Gratuluję i życzę spędzenia na niej wielu przyjemnych godzin

    Pozdrawiam
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie to bomba! Gratuluję talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka skrzynia na tarasie jest bardzo praktyczna, a Twoja jest dodatkowo jeszcze piękna i ze stoliczkiem stanowi udany zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...