Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/08/20

Ławeczka, ostatnia przemiana

Tak, to już ostatnia przemiana mebelka tarasowego. Co było do "upiększenia" zrobiłam :) Teraz pozostaje mi juz tylko cieszyć się z tego co wyszło. Szkoda tylko, że lato nam się już kończy, czuć jesień w powietrzu w ogródku też już jest zauważalna. Osobiście nie smuci mnie brak lata bo kocham jesień, ale smuci mnie brak pięknych ciepłych wieczorów, które spędzałam na tarasiku...
Ławeczka zanim zaczeła wyglądać jak wygląda przeszła dłuuugą drogę. Znalazłam ją w garażu u szwagra całą brudną w różnokolorowych farbach, ponieważ służyła mu jako prowizoryczna drabinka. Serce mi pękło na pół ;) gdy ją zobaczyłam. Po udanym oczyszczeniu z farb została polakierowana, niestety szybko sie okazało ze sam lakier to chyba troszkę za mało jak na mebelek na który czasem pada, więc powstał kolejny pomysł, pomaluję na biało, przytrę i dospaujemy wszystko do siebie. No i jest :)
Brak mi ostatnio czasu, więc nie zaglądam tutaj codziennie, ale staram się kontrolować co tam u was i co pięknego tworzycie :), więc miłych dni wam życzę, a koniec sierpnia początek września będę miała dla was niespodziankę, która dla mnie była przemiłą niespodzianką :):))

Jak pewnie zauważyłyście poduszki są obszyte tą samą tkaniną co te na skrzyni,
 tak do kompletu :)


29 komentarzy:

  1. śliczna i delikatna ławeczka:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducho, jesteś obłędnie zdolna. Zazdroszczę, na prawdę Tobie zazdroszczę. Co prawda trafiłam przypadkiem. ale przypadkiem nie jest, że tu zostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo mi miło, że przypadkiem do mnie zajrzałaś :) i że zostaniesz na dłużej, a każdy tak uroczy komentarz jak Twój leje miód na mą duszę, dziękuję :)

      Usuń
  3. Siedzieć na takiej ławeczce to przyjemność, zdolniacha z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ławeczka, i widzę że stoi w przeuroczym miejscu, mnie już za rok będzie czekać projektowanie działeczki, i też myślę o takiej kolorystyce mebelków ogrodowych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ślicznie wyszła, przetarcia boskie, ostatnio je polubiłam. Poduchy cudne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym tam posiedziała, pogawędziła z tobą, wypiła kawkę, zjadła ciacho... wystarczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. brardzo podobają ki się Twoje prace, a ławeczka piękna i te poduchy, jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  8. Ławeczka wygląda pięknie, aż trudno uwierzyć ,że kiedyś poniewierała się w garażu .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. To faktycznie straszne, że służyła jako drabina!!! Śliczna, zresztą mam bardzo podobną, więc co mam mówić..? ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow , w moim ogrodzie by też było je j super ha ha - wspaniała [ skrzynia tez ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twoim ogrodzie to chyba wszystkim byłoby dobrze moja droga :)

      Usuń
  11. Super!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonka , Ty to dopiero masz fach w reku na metaformozy mebli ! Jestem po prostu zachwycona , laweczka wyglada o niebo lepiej po Twoich dopieszczeniach . Cudenko !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy kącik z przepiękną ławeczką. Super Ci wyszła! Że też ja nie mam jakiegoś szwagra z ławeczką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduchy rewelacja, a ławeczka...żałuję, że takiej nie znalazłam, jest piękna, ma ładne zdobienia i w ogóle całość w ulubionym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba :)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba :))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawda, że widać jak mi się podoba? Aż dwa wpisy :)))) Ale jest śliczna i poduchy też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a pewnie ze widać, bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  19. Bardzo, ale to bardzo udana renowacja. Ławeczka wyszła ślicznie. Też uwielbiam wieczorne przesiadywanie na tarasie, więc rozumiem, że wygodny mebel jest niezbędny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie odnowiona. Chętnie bym na niej posiedziała i pomarzyła:)


    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Twa praca dała piękny efekt, nic tylko siedzieć i rozkoszować się otoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda a ciekawe oparcie i poduchy dodają jej uroku:) też mam drewnianą ławeczkę ale przy Twojej swoją mogę schować:)( na przykład do stodoły, hi, hi)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale niesamowita zmiana :) ławeczka jest bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...