Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/07/07

Stolik na tarasik

Kolejną rzeczą jaką odnowiłam był stolik. Zakupiony w Ikea nie lakierowany. Oczywiście bardzo szybko okazało się, że brak lakieru to zdecydowany problem. Dlatego i on wpadł w mój wir odnawiania czy też zmieniania. Jeśli chodzi o praktyczność? zdecydowanie lepiej służy w nowej wersji, a czy ładniejszy? wydaje mi się, że tak, ale oceńcie same :)

 
 
 
 
 

21 komentarzy:

  1. piękniejszy odnowiony :)
    a ta doniczka w tle też cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz jaki świat jest mały :) Zapytałaś o Sokołów Podlaski . To właśnie ten sam niedaleko Węgrowa. Mój mąż też z tamtych stron jak widać ;)
    A stolik jest jedyny w swoim rodzaju! Juz Ci go zazdroszczę :) Piękny, subtelny, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak :) pozdrowienia dla męża:):)

      Usuń
  3. stolik wyszedł bardzo ładnie, świetny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolik który można kupić prawie na całym świecie, a u Ciebie jest jedyny i niepowtarzalny. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże i krata - to jest fajne:) trochę romantycznie, ale nie do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny :) Teraz zachwyca :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. W nowej wersji zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stolik prezentuje się świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna metamorfoza :) Cudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. o niebo lepiej,
    banalny marketowy stolik teraz nabrał charakteru! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że sie wam podoba, troszkę się obawiałam tej kratki w połączeniu z kwiatkami, ale jak mówicie że jest ok to super :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iwonko, wyglada zdecydowanie lepiej ! Jak zawsze zachwycasz mnie swoimi decou pomyslami . Bardzo mi sie pdoba ze zrobilas te przetarcia ! jest pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że teraz wygląda lepiej. Wspaniała praca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj ! muszę sie przyznać,że banerek zrobił na mnie przeogromne wrażenie 1 jeszcze tak pieknego nie widziałam. Piekny stolik zrobiłas i te róże ! poezja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! uważam, że wygląd bloga jest równie ważny jak to co się w nim znajduję..

      Usuń
  15. Oczywiście, że ładniejszy, jak dla mnie delikatniejszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej! Pięknie Ci wyszedł! Lubię takie metamorfozy:) Delikatne róże dodają lekkości, na pewno dobrze smakuje kawka wypita przy tym stoliku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze zwykłego stolika, uczyniłaś cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że teraz lepiej się prezentuje się lepiej. U mnie na taką odnowę czeka stoliczek dla dziecka, ale jakoś nie może się doczekać. Po takim przykładzie muszę się w końcu za niego wziąć.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...