Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/07/11

Kwiaty Polne-Maki

Powiem szczerze,  zegar długo czekał na swoją kolej, ale pomysłu na niego nie miałam, a i zepsuć go raczej nie chciałam. Same zapewne wiecie, że nie ma nic gorszego niż robić cokolwiek, pod "dyktando", lub,  gdy nie do końca mamy wizje jak dana rzecz ma wyglądać. I tak właśnie było z tym zegarem. Pomysł poddała mi Szuflada - Wyzwanie "Polne kwiaty". Zamknełam oczy i wyobraziłam go sobie w chabrach...piękny, ale  skąd ja wezmę serwetkę w chabry?!, stokrotki piękne, ale zleją sie z tłem, a chciałam białe.. to może maki??? tak maki będą ok:) tak więc jest zegar w maki, a że pomysł zaczerpnełam z Szuflady zgłaszam go więc do wyzwania "Polne kwiaty"








Ja  pierwsze dżemiki  mam już za sobą, z porzeczki czerwonej i czarnej,  a wy?


19 komentarzy:

  1. ależ piękny ten zegar...ach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki, moje ulubione:) piękny ten Twój zegar, życzę powodzenia w wezwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszedł, bardzo lubię ten motyw :) ja mam kilka słoiczków dżemu z truskawek a jutro czas na czarną porzeczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygląda zegar. Trzymam kciuki za wyzwanie:) słoiczki smacznie wyglądają:) Ja bym chciała zrobić dżemik z wiśni bo tuż obok domu mam drzewo tylko z czasem u mnie kiepsko:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegar wygląda bardzo ładnie. Ja też w tym roku robię dżemy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dżemiki czekają grzecznie na półce w.... sklepie:)
    Pięknie udekorowałaś zegar, wygląda niebanalnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie go ozdobiłaś.
    A dżemiki mam już z truskawek i jabłek:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że czekałaś na przypływ weny - zegar wyszedł pięknie :) Maki ślicznie się na nim prezentują :) Faktycznie, nie ma co robić na siłę, bo potem tylko nerwy biorą, gdy nam nie wychodzi, i efekty nie takie, jakbyśmy chcieli. Ja w tym roku - wstyd się przyznać, robiłam już dwa razy dżem truskawkowy i zjadłam od razu :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to jest panią Weną:) Czasem sama nie chce do nas przyjść, trzeba ją nieco popchnąć aby zapukała:) Bardzo ładny zegar, motyw maków bardzo lubię, nawet sama kiedyś zrobiłam makowy zegar, tyle, że wiszący:)
    Dzemy tylko z truskawek , jak na razie zrobiłam. Ale we czwartek będę miała 70 kg czarnej porzeczki! Straszna ilość prawda:) To na wino w wielkiej beczce! Jest ono przepyszne i zdrowe z dużą ilością witaminy C, pije się jak sok! Tyle, że po soku w głowie się nie kręci:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawana wiedzę,że Ty się konkretnie do zimy przygotowujesz :):), ale masz racje w okresie zmożonego zimna witaminy C i szumiących lekko w głowie napojów nigdy dość, mniam mniam :)))

      Usuń
  10. Zegar jest piękny !!! Zakochalam sie doslownie w nim :) A dzemikow u mnie nie ma niestety :( Gdybym dzialeczke miala to iowszem a tak to neistety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymko, ja porzeczki przywożę od mamy, będą jeszcze śliwki i borówki. Gruszka w tym roku się niestety nie popisała:). Moja działeczka jest tak "wielka", Że gdyby nie to iż raczej rzadko się nudzę, mogłabym śmiało skosić w niej trawkę nożyczkami:)

      Usuń
  11. Przepiękny jest! Cudne maki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ozdobiony zegar. Ja z dżemików mam za sobą truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegar - rewelacha! A dżemików nigdy nie robiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...