Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/07/19

Dla mamy

"Dziecko zrób mi coś z tym chlebakiem, bo jak ja z nim zrobię to...."i tutaj zakończę lepiej cytat :), więc zrobiłam. Latek kilka już ma i lakier, który trzeba było usunąć przed bejcą.... generalnie, staroć po którym zdecydowanie było już widać użytkowanie.  Teraz wygląda tak, nadal jest stary :) ,ale  na pierwszy rzut oka jakby10 lat mniej :):)





26 komentarzy:

  1. Piękna renowacja chlebaka :) Wygląda jak prosto ze sklepu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny delikatny i oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nowy, ślicznie wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podoba, motyw taki dla mnie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny chlebak Ci się udał! Jestem zachwycona! Pozdrawiam i zapraszam na moje urodzinowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł wspaniale! Wcale nie widać po nim, że ma swoje lata - pięknie go odnowiłaś :) No i ten motyw - cudo, jasny i żywych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała przemiana. Nic nie widać, że ma tak wiele lat. Naprawdę jak nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny chlebak. I dzięki Tobie pomysł na jego odnowienie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiekny ! Doslownie Kochana, wyglada jakby byl prosto ze sklepu ! Mamusia napewno sie ucieszyla jak dostala takie cudenko bez dwoch zdan :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam nowy, bukowy. Cena zwaliła z nóg, więc lepiej się takich rzeczy nie pozbywać, tylko odnawiać tak pięknie jak Ty to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło, wygląda jak nowy, a może nawet lepiej, bo nowe są raczej monochromatyczne a Twój taki radosny i kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chlebak wyszedł śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł na odnowienie chlebaka, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chlebak jest cudnnnny ,dosłownie piękny i taki stonowany:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. I stary i młody. Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam identyczny ,jak będzie widać na nim znaki czasu ,to też odnowię ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę mi niezręcznie pytać bo się krótko znamy i nie chciałabym wyjść na kogoś, kto to niby zachwyca się ale dla własnych korzyści informacyjnych :/.
    Jestem oczarowana pracami, one mnie zmotywowały do spróbowania pomalowania szafki. Ale po raz enty zachwycając się chlebakiem, pomyślałam sobie, że mam taki metalowy i czy można coś z nim zrobić, jakoś go ładnie ozdobić? Czymś prostym takim akuratnym dla totalnego nowicjusza w tych sprawach? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, co tam niezręcznie pytać :) pytaj śmiało! jeśli tylko znam odpowiedź na pewno jej udzielę. Z metalowym jest o tyle gorzej, że ciężko go będzie zrobić tak aby wyglądał " naturalnie" lekko. Bejca odpada, wiadomo, postarzyć przytarciem też bo zwyczajnie wyjdzie nam metal. Pomalować po prostu pędzlem i farbą chyba będzie tandetnie. Gdybym ja miała taki chlebak naprawić ;) pomalowałabym go w dwa kolorki boczki coś pod ecure a część suwaną. Np.białą i użyłabym do tego np. Wałka gąbkowego lub zwykłej gąbki aby nadać chociaż odrobinę jakiejś faktury, będzie naturalniej. A na część suwaną wybierz taki motyw ( najlepiej jeden) żeby jak najwięcej zakryć ( zobacz inne chlebaki u mnie) na boczki też śmiało możesz nakleić. Reasumując, gdybym miała patrzeć na coś co zwyczajnie mi się już nie podoba zaryzykowałabym. Chlebak mamy też nie wróżył noc dobrego przez ten lakier położony po całości, ale się udało więc i Ty zwyciężysz w tej potyczce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)))) Obejrzę inne chlebaki i pogłówkuje :))

      Usuń
    2. Tak jeszcze mi się nasunęło, jakich farb użyć? I potem polakierować? Kurcze, po raz pierwszy będę takie rzeczy robić :/

      Usuń
    3. Tylko akrylowych, ( fajne są tez kredowe ale niestety nie na ta powierzchnię i cena kosmosik:( a nam przecież zależy żeby było pięknie ale nie kosztowało fortuny ) Do tego oczywiście klej do decu ja używam kleju z werniksem. Lakier? tak zdecydowanie! utrfalisz wszystko zwłaszcza serwetkę dzięki temu będziesz go mogła normalnie umyć i ja wybrała bym raczej z połyskiem, gdy stanie w zasięgu światła będzie łądnie z nim współpracował. Ja nakładam zawsze 3-4 warstwy ale ocenisz sama może na metal wystarczy mniej?Trzymam kciuki i koniecznie będę zaglądać na bloga bo rozumiem, że jak uzyskasz efekt ktury Cię zadowoli to pokarzesz go nam :)

      Usuń
    4. Oj obawiam się, że nie uda mi się uzyskać efektów jakie bym chciała i pewnie jak się w końcu zabiorę to ciągle o coś będę podpytywać ( z góry -przepraszam) ale jest szansa na pokazanie, chociażby aby dowiedzieć się jakie błędy popełniłam :))))) Dzięki wielkie.

      Usuń
    5. Powodzenia, każdy kiedyś coś zaczynał :)

      Usuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...