Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/16

Udało się! wyzwanie w Szufladzie :)


Wygrałam, pierwszy raz wygrałam !!:):)  Pamiętacie, że brałam udział w wyzwaniu szuflady "Zainspiruj nas -Szyjemy" pokazałam tam poduchę, którą szyłam z myślą o swojej sypialni. Zdąrzyłam dosłownie na styk :) i taka niespodzianka, bardzo się cieszę bo to jedyna moja wygrana w życiu:)
Na pamiątkę mam banerek

a ten piękny dig mam od Szymki :)

16 komentarzy:

  1. I komentarz wcielo :( A pisalam ze milo mi ze digus sie pojawil i ze w pelni zalsuzylas na wygrana :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiał się diguś pokazać, bo wiadomo jak coś jest piękne to od razu wrzutka na bloga musi być :);)

      Usuń
  2. Widziałam w Szufladzie i serdecznie gratuluję. Ale fajnie wygrała moja Znajoma :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia śliczna, gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ale wcale się nie dziwię - była piękna i niesamowicie oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje!!!! W pełni zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny dziękuję za miłe słowa, bo to naprawdę miłe gdy ktoś inny potrafi sie cieszyć twoim szczęściem, dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, myślę, że będzie jeszcze nie jedna wygrana.Musisz w to wierzyć to się spełni:) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! I kolejnych wygranych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6/23/2014

    Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple adjustements
    would really make my blog jump out. Please let me know
    where you got your theme. Cheers

    Also visit my web page :: KSW 28 transmisja online

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo też cudna była to poducha, wcale się nie dziwię, ze wygrała !!!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...