Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/15

Powtórne wykorzystanie pudełka po..

Witajcie :) dzisiaj pokażę coś co pewnie każda  mama, karmiąca malucha mlekiem modyfikowanym pozna po kształcie z daleka :):). Nawet jeśli używa innego to wzrok na pewno przemknął i po nim. Producent trzeba przyznać popisał się z tym opakowaniem, przyjemne dla oka do tego stopnia ze pewnie nie tylko ja pmyślam "kurcze aż szkoda je ot tak wyrzucić do śmieci ". I właśnie w tym momencie wykiełkował mój pomysł. Ja je wykorzystam jako doniczki na zioła, zrobiłam dziurki od dołu by nie przelać roślinki, ale śmiało może słuszyć jako pojemnik do przechowywania czegoś sypkiego bo przecież są zamykane.
I jak wam się podoba?
 


 
 
 

16 komentarzy:

  1. Podoba , podoba i to nawet bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka , cudnie to zrobilas ! Az sie nie moge napatrzec. Zazdroszcze Ci tego talentu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo im ładnie w nowym ubranku...ja usiłuję zrobić coś z puszką po brzoskwiniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy recykling jaki widziała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie, że się spodobało i nie wygwizdałyście mnie z tą przeróbką :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. i to jest rodzaj recyklingu który uwielbiam
    a tu jeszcze w takim wydaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem wielkim fanem przeróbek puszek! Ciągle coś z nimi kombinuję:) Jedyna różnica, że u mnie króluje nutramigen. Puszki są gładkie i najchętniej je oklejam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Puszki wyszły cudnie! Bardzo mi się podobają koroneczki u dołu, i fajna kolorystyka :) Sama gdzieś tam chyba jeszcze mam po NANie, a może by tak się skusić, i też z nimi zrobić coś fajnego... Się zobaczy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę ,ze mamy podobne patrzenie na puszki po mleku hi hi , ale twoja wersja bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne puchy wyszły!!! Lubię recykling

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...