Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/10

Poducha na wyzwanie


Zdąrzyłam, zdąrzyłam nie wierzę normalnie ! :) tzn mam nadziję, że zdąrzyłam, a to wyzwanie to jest włącznie z " do 10 czerwca"...
Tak więc podsyłam link tego posta do Szuflady na wyzwanie
 " Zainspiruj nas -szyjemy"
Ostatnio chodził za mną filc, więc gdy zobaczyłam to wyzwanie stwierdziłam czemu nie?? tylko później okazało sie, że z czasem zrobiło się baardzo krucho, dlatego cieszę się, że jednak się udało. Trzymajcie kciuki :):)

 
 




14 komentarzy:

  1. poducha słodka, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Poducha jest rewelacyjna:) Trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka super sikorka,a kasztany jak zywe . Brawo .

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia , pozdrawiam Dusia [ pomysłowa , inna i świetna]

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowa ta poszewka. Czadowa czadowa i raz jeszcze czadowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna poducha :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pieknie CI to wyszlo ! Jestem pod wrazeniem ! Ja uwielbiam filc , lubie jego fakture:) Ostatnio tez mi sie chce tylko szyc, ale jeszcze nie mam na to czasu bo cisgle sprawy mi chodza po glowie. Zycze Ci powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna, starannie wykonana. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wam wszystkim za te miłe słowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, wykonanie oczywiście też. Życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja cię! sikorka.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, cudeńko!!! Jestem tu dziś po raz pierwszy, i bardzo mi się tu u Ciebie podoba :D Wyczarowujesz śliczne rzeczy, z pewnością będę tu zaglądać częściej. Poduszka z tego posta jest prześliczna - i czy ja tam czasem nie widziałam wcześniej, że wygrała wyzwanie? :) I słusznie - piękna jest! Pozdrawiam cieplutko i lecę zwiedzać dalej :) A w wolnej chwili zapraszam do siebie na tymonina-art.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...