Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/04

Dzisiaj kuferkowo :)

Mam tutaj zebranych kilka różnych prac, wykonanych dla różnych osób. Każdy dostał (mam nadzieję) to co chciał :) Każdy kuferek jest już u właściciela, dlatego mogę wszystko już pokazać :)
Ps. Czy dla was ta pogoda tez jest taka anty twórcza?? zabrałam sie za podusię do "wyzwania w szufladzie" czas ucieka a ja w polu, echhhh

tutaj miało być jesiennie...
tutaj złoto..
a tutaj kwiatkowo :)
ta skrzyneczkę tak naprawdę tylko wykonałam, ponieważ serwetkę, koronkę i to jak ma ogólnie wyglądać, przyszła właścicielka dokładnie już wiedziała :)


 
 




















9 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne bez wyjątku :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczka :) Te w różyczki po prostu uwielbiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne wszystkie. i ja tez zaliczam pole ;D i na blogu u mnie cicho sza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu Iwonka jak ja uwielbiam wchodzic na Twojego bloga ! U ciebie zawsze jest tak klimatycznie i kolorowo. Jak zawsze mnie zachwycasz:) POzdrawiam Ciebie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne wszystkie skrzyneczki! Bardzo wesołe, szczególnie te z ptaszkami mnie urzekły! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza jest ta z małymi ptaszkami ze złotymi skrzydełkami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakąś "wyprawę" dla panny na wydaniu szykujesz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie tworzysz ! Czy mogłabym prosić Cię o maila w pewnej "Szufladowej" sprawie? Skontaktuj się ze mną - medussa.galeria@gmail.com, ładnie proszę :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...