Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/19

Donica drewniana z...

Zamarzyła mi sie donica taka z drewna, a że planuję wszystko zmienić w białe, donice tez chciałam jasną. A żeby zaoszczędzić sobie pracy, po prosiłam męża żeby donica była obita przeciętym na pół łupkami brzozy (dzięki temu już będzie biała). Wyszło tak..., góra jest specjalnie nierówna, nie czuję potrzeby zrobienia jej równiutko jak spod kreski, a gdyby chciał ktos coś takiego zrobić, to dołączam zdjęciowy tutorial.


 
 
 
 
 
 
 



24 komentarze:

  1. "Mówisz, masz". Bardzo fajna donica, a na dodatek pasuje do założenia kolorystycznego. Czekam na dalszy ciąg :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna doniczka, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze Iwonko ze Ty tak samo jak ja lubisz czasem 'poprosic' mezusia o male co nieco hihihi DOnica wyglada rewelacyjnie !!! Powiem Ci szczerze ze zwala z nog bo jest funkcjonalna i pieknie sie prezentuje. Buzka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymka, no bo bosko to my wyglądamy, ale z pędzlem w dłoni o satynowym włosie, a z wiertara to już ciutek gorzej :) :)

      Usuń
  4. Dopiero teraz odkryłam Twojego bloga i juz wiem, ze zostaje tu na dłuzej.
    Podobaja mi sie pomysły, zdjecia i Twoje poczucie humoru,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa, w takich chwilach przestaje żałować zarwanej nocy spędzonej np. z pędzelkiem w ręku! :)
      Miło mi będzie, jeśli jeszcze mnie odwiedzisz :)

      Usuń
  5. śliczna ta donica :)
    gratuluję pomysłu !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł przedni efekt fantastyczny :)
    Piękna donica!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie do tego potrzebni są nam zdolni mężowie:) piękna doniczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł... donica wygląda pięknie ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna . Niektóre męże są bardzo użyteczne .

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysl genialny...ja to lubie do ciebie zagladac naprawde.

    OdpowiedzUsuń
  11. I pomysł fantastyczny i wspaniały wygląd :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł i dobre wykonanie donicy. Masz zdolnych domowników;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wystarczy tylko pomyśleć i już masz coś uroczego. Drzewko świetnie w niej się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł! Kradnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. brzoza jest generalnie genialne do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Donica wyszła bardzo fajnie - jest oryginalna i super wykonana:) Ja też ostatnio lubię biel, stawiam na białe dodatki do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ostatnimi czasy też dałam się porwać bieli...:)

      Usuń
  17. Bardzo ładna i oryginalna donica.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...