Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/01

Diy Garden czII

Tej wiosny postanowilismy z mężem zając się naszym ogródkiem i jak juz wiecie tarasem. Niby wszystko było ok i co roku powtarzam "nie no, teraz to juz naprawde mamy wszystko zrobione" po czym nadchodzi kolejna wiosna, a ja mówie, "wiesz, a może byśmy zrobili....." :) Tak samo jest i w tym roku. Ciągle szukam nowych pomysłów na coś fajnego, praktycznego do małego ogródka, a zarazem uzyskanego niewielkim kosztem. Bo wiadomo nie sztuka jest "wyskoczyć z konkretnej kasy" i zabłysnąć, a sztuka zrobić coś fajnie nie nadwyrężając zbytnio budżetu domowego.

Bardzo podoba mi się ten pomysł, jak tylko uzbieram takie "doniczki" zdecydowanie je wykorzystam, ozdabiając je przy tym decu
fajny pomysł na donicę, ale niestety przy moim metrarzu...zdjęcia pochodzą z sieci


Miłego tygodnia !!!!!

7 komentarzy:

  1. Pomysły super. Mnie najbardziej podoba się ten z rynnami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych pomysłów, pięknie to wszystko wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rynny też mnie kuszą, fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam planie cos jak na trzecim zdj

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z rynnami wygląda super, tylko jako specjalista od upraw doniczkowych (też mam niewielki metraż:))obawiam się że przy upalnej pogodzie trzeba by podlewać kilka razy dziennie bo rynny są raczej dość płytkie i ziemi w nich niewiele. No i dziurki trzeba by nawiercić, żeby z kolei deszcz nie zalał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gieniuś! ;-)

    bardzo fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...