Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/06/23

Było tak, a jest tak :)


Półko-uchwyt na ręcznik :) zakupiona/ny przez mojego męża w cenie promocyjnej z 48zl na 8zl :) Gdy "to" zobaczyłam szczerze mówiąc nie wiem co zrobiło na mnie większe wrażenie. Cena za jaką udało się ją kupić czy ohydny (przepraszam tego kto ją zaprojektował ) dobór kolorów i ogólny design...
Po słowach: "Proszę to dla Ciebie, pewnie zrobisz coś ładnego nawet z tego..." pomyślałam, "no nie wiem... " :) ... a najlepsze w tym jest to, że ta półkę mam x 3, tagże tego... :):)





18 komentarzy:

  1. Mąż miał racje,że zrobisz cos ładnego. Sliczna. Ciekawa jestem jakie beda pozostałe dwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :D:D szacun dla twojego męża, ten tego:D:D x 3
    cudne półeczki zrobiłaś oj cudne, miał rację

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, a zaufanie ze strony Twojego męża i wiara w talent - BEZCENNA. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście była paskudna. Ale mąż miał wyczucie kupując coś takiego:) teraz stała się po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurka wodna!! Ale przeróbka, majstersztyk normalnie!! super

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no prowansja z takiego paskudztwa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, projekt niezbyt oko przyciąga, ale po Twojej przeróbce to istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście była brzydka, ale Twój mąż wiedział, że przerobisz ją na cudo i miał rację! Czyli zna Cię baaaaardzo dobrze:) To jest dopiero zrozumienie w małżeństwie:)! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna metamorfoza półeczki :)))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny:) mąż się zarumienił od tych komplementów:):) tak sobie myślę , że każda z nas chyba musi mieć wyrozumiałego i tolerancyjnego męża, bo tylko taki wytrzyma z nami , naszymi robótkami i bałaganem jaki jest dopóki nie skończymy swojej złotej robótkowej mysli :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. No szacunek wielki , zrobiłaś z tego koszmarka prawdziwe cudeńko :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha koszmarek, tak tego słowa mi brakowało :):)

      Usuń
  12. No brawo dla męża - że żonkę wspiera i w nią wierzy :) A druga rzecz, że ma do tego mocne podstawy - masz talent! Półeczkę przerobiłaś po prostu tak, że jak ją zobaczyłam, to od razu zapragnęłam taką mieć.... jest cudna, jasna i bardzo stylowa :) Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może dizajn trącił komuną, ale od razu było widać potencjał w tej półce, a Ty przerobiłaś ją na cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiscie przed nie bylo za ciekawe , ale Ty jak zwykle powalilas mnie na kolana ! Nie wiem jak TY to robisz, ale decoupage masz we krwi :) Zazdroszcze:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita przemiana :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...